تاریخ انتشار: 1396/11/02 23:27
کد خبر: 163478

چهره جذاب، حلقه گم‌شده تیم برانکو

یکی از دلایل جذاب نبودن پرسپولیس این روزها نبودن ابرقهرمان در ترکیب تیم است.
چهره جذاب، حلقه گم‌شده تیم برانکو

 پرسپولیس در هفته‌های اخیر و خصوصاً پس از ماجرای مهدی طارمی که منجر به محرومیت این باشگاه از 2 پنجره نقل و انتقالات و البته جدایی این بازیکن شد، شرایط خاصی پیدا کرده است که در نتایج تیم و کیفیت بازی و البته استقبال تماشاگران تاثیر گذاشته است.

شاید یکی از دلایلی که پرسپولیس از تیم شکست ناپذیر و البته جذاب گذشته فاصله گرفته است، جدایی چهره‌های جذاب و شاخص این تیم است که به نوعی نقش ابرقهرمان را برای سرخپوشان ایفا می‌کردند و هم لحاظ فنی یک وزنه در زمین محسوب شده و هم چهره ویژه‌ای روی سکوها بودند.

بازیکنانی مثل رامین رضاییان، سروش رفیعی و این اواخر مهدی طارمی مثلث قهرمانی فصل گذشته سرخپوشان را تشکیل دادند ولی هر کدام در مقطعی و به نوعی از این تیم کنار رفتند تا پرسپولیس تبدیل به تیمی شود پر از بازیکنان خوب، با کیفیت و حتی در پست خود بهترین ولی نه در قامت یک سوپر استار.

حسین ماهینی در سمت راست سرخپوشان تبدیل به یک وزنه شده است و بازی‌های کم اشتباه وی او را به یکی از بهترین‌های این پست در ایران بدل کرده است ولی خصیصه‌های بازی وی و جایگاه او با رامین رضاییان متفاوت است و به همین دلیل است که کمتر این بازیکن را در قامت ستاره زمین دیده‌ایم.

در پست هافبک طراح هم اگرچه سرخپوشان بشار رسن و مسلمان را در اختیار دارند ولی غیب هافبک عراقی در هفته‌های اخیر مسلمان را تنها گذاشته است و ضمن اینکه این زوج مثل زوج مسلمان - رفیعی موفق عمل نکرده است.

در خط حمله هم بدون شک نبود آقای گل و بهترین بازیکن 2 فصل اخیر لیگ برتر ضربه بزرگی به پیکر سرخپوشان زده است. اگرچه منشا و علیپور در حد خود در ترکیب خوب ظاهر شده و در حال حاضر هم از بهترین خط حمله‌های لیگ برتر را تشکیل داده‌اند ولی نمی‌توان گفت جای خالی طارمی به چشم نمی‌آید.

این مشکل با توجه به محرومیت سرخپوشان از نقل و انتقالات تابستانی باعث شده نگرانی برای آینده بهترین تیم 2 فصل اخیر لیگ برتر شکل بگیرد و ممکن است پرسپولیس فصل هجدهم به طور جدی دچار مشکل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4baoov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طوفان زرد و ارتش سرخ رقابت بر سر بدست آوردن یکی از بمب های نقل و انتقالات