تاریخ انتشار: 1395/10/07 23:41
کد خبر: 239929

رحمتی هم به جمع ستارگان نقل و انتقالات پیوست؛ تیم هایی که کاپیتان استقلال را میخواهند

مهدی رحمتی این روزها پرخبر ترین مرد رسانه های ورزشی ایران است. دروازه بان استقلال به واسطه اختلافاتش با علی رضا منصوریان سرمربی استقلال در کانون اخبار قرار گرفته و هر روز چند خبر از وی منتشر می شود.
رحمتی هم به جمع ستارگان نقل و انتقالات پیوست؛ تیم هایی که کاپیتان استقلال را میخواهند

اما خروج احتمالی وی از لیست بازیکنان استقلال باعث شده گمانه زنی ها برای تیم آینده این دروازه بان قوت بگیرد.

اگر تا دیروز بازیکنانی مانند سروش رفیعی و بختیار رحمانی و پورقاز ستاره‌های فصل نقل و انتقالات بودند. اگر ماندن یا رفتن محمد انصاری یا این که سروش رفیعی به کدام تیم می‌رود سوال‌های حیاتی برای هواداران بودند حالا نقل و انتقالات سوژه مهم‌تری پیدا کرده است. یک ستاره پرحاشیه و پرخبر.مهدی رحمتی.

دراین میان چون تیم‌های زیادی نیستند که دروازه‌بان می‌خواهند و البته رحمتی هم برای رفتن به آن تمایل دارد.اولین پیشنهادی که از یکی، دو روز گذشته هم شنیده می‌شود نفت تهران است. هر بازیکنی که بی‌تیم مانده و جایی برای رفتن ندارد همیشه گذرش به تیم دایی می‌افتد. قضیه رحمتی اما فرق می‌کند. دایی خودش پیش‌قدم شده تا این دروازه‌بان به نفت بیاید. البته اشتباهات رحمتی در خروج‌هایش مساله‌ای است که می‌گویند کمی دایی را دچار شک کرده. اما در حال حاضر اولین و بهترین و محتمل‌ترین گزینه همکاری دایی و رحمتی است. مربی‌ای که اولین بار رحمتی را شماره یک تیم ملی کرد حالا شاید همکاری مجددی با دروازه‌بان محبوبش داشته باشد.

گزینه دوم شاید سپاهان باشد. ویسی بعد از این که توانسته به ترکیب اصلی تیمش دست پیدا کند و تا حدود زیادی از بحران خارج شود حالا فقط یک مشکل دارد درون دروازه. سپاهان هم همیشه تیم دوم رحمتی بوده. در ابتدای فصل گفته می‌شد که رحمتی می‌خواهد حاج‌صفی را به استقلال بیاورد. انتقالی که انجام نشد اما شاید حالا برعکس شود و حاج‌صفی بتواند رحمتی را به اصفهان بیاورد. البته اگر ویسی و مسئولان باشگاه او را بخواهند.

سایپا به دنبال دروازه‌بان است. امروز خبر رسید که آنها با سوشا مکانی به توافق رسیدند. البته این خبر مربوط به زمانی بود که رحمتی در لیست فروش قرار نگرفته بود. فرکی در بازی مقابل استقلال در کنفرانس مطبوعاتی تا جایی که می‌توانست از عملکرد رحمتی تعریف کرد و او را ستاره بی‌چون و چرای تیمش دانست. مطمئنا فرکی بدش نمی‌آیدکه این ستاره بی‌چون و چرا به تیمش بیاید اما این که رحمتی حاضر است راهی تیم چهاردهم جدول شود یا نه بزرگترین علامت سوال در این نقل و انتقال است.
بی‌شک اگر دو گزینه اول رحمتی به سرانجام نرسد او شاید مجبور شود به تیم چهاردهم جدول یا تیم دیگری مثل ماشین‌سازی و فرهاد کاظمی یا هر گزینه‌ای که داشته باشد فکر کند. البته در کنار همه گزینه‌ها، گزینه پادرمیان و ریش‌سفیدی و نامه عذرخواهی و بخشش رو هم نباید از یاد برد. این موارد همیشه در فوتبال ایران نقش ویژه‌ای داشته‌اند و بعید نیست که این بار هم ایفای نقش کرده و بالاتر از بقیه گزینه‌ها قرار بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akpgy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت جدید رحمتی و بختیار/پلتیک جدید منصوریان برای جذب رفیعی