تاریخ انتشار: 1395/10/15 01:13
کد خبر: 238255

آمادگی بالای هافبک استقلال در تمرینات

آمادگی بالای هافبک استقلال در تمرینات

تمرین امروز استقلال، یک بازی درون تیمی بود بین دو گروه زرد و آبی. البته این دوئل، کمی فراتر از یک بازی دوستانه بود چون منصوریان قبل از شروعش اعلام کرد:«این بازی کاملا جدی است و کاملا قانونی و آفساید، اخراج و کارت زرد در آن وجود دارد به طوریکه اگر کمک داورها اعلام آفساید کردند، همه تان فکر کنید این اتفاق در بازی رسمی افتاده و انگار رضا سخندان و علیرضا فغانی در حال قضاوت هستند».

محمد خرمگاه، داور وسط این بازی بود و کمک هایش هم علی چینی و صالح مصطفوی بودند. تنها کسی هم که جرات اعتراض به خرمگاه را کرد، میثم مجیدی بود که گویا آب از سرش گذشته است.

در گروه زرد این بازیکنان حضور داشتند: مهدی رحمتی، مگویان، رابسون، امین حاج محمدی، میعاد یزدانی، امید نورافکن، فرشید باقری، یعقوب کریمی، مجتبی حق ‌دوست، علی قربانی و میلاد زکی ‌پور. نورافکن هافبک دفاعی بود و این تیم با سیستم 1-3-2-4 بازی می کرد.

حسین حسینی، پادوانی، عظیم گوک، علیرضا سیار، مجید حسینی، میثم مجیدی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای و جابر انصاری هم بازیکنان تیم آبی بودند که با سیستم 2-4-4 بازی کردند.

این بازی بدون برنده و با تساوی 2 بر 2 تمام شد. برای تیم آبی، جابر انصاری و بختیار رحمانی گل زدند و گلهای تیم زرد را هم هرایر مگویان و فرشید باقری به ثمر رساندند.

مهمترین نکته این بازی درخشش بختیار رحمانی بود. او یکی از دو گل تیمش را زد آنهم از روی یک ضربه آزاد فوق العاده تماشایی و به مهدی رحمتی. رحمانی چند پاس خوب هم به انصاری و برزای داد. نوع بازی شماره 7 طوری بود که روی سکوها این سوال به وجود آمد:«منصوریان این بختیار را نگه نمی دارد؟»

در جریان بازی، جابر انصاری مصدوم شد و چون دیگر بازیکنی در تمرین حضور نداشت، یک بازیکن به صورت مشترک برای هر دو تیم بازی کرد.

نکته جالب تمرین هم مصدمیت روزبه چشمی بود. او که پشت یکی از دروازه ها مشغول انجام تمرینات اختصاصی بود، در یک صحنه به سمت زمین بازی برگشت و درست در همان لحظه، شوت یکی از بازیکنان به صورتش برخورد کرد و باعث خونریزی بینی اش شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dn6mw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام کنایه آمیز بختیار رحمانی در اینستاگرام