تاریخ انتشار: 1395/10/15 14:06
کد خبر: 238199

قلعه‌نویی می‌خواهد آشتی دادن برانکو و کی‌روش را به نام خودش تمام کند

کارشناس فوتبال ایران گفت: از برانکو که سال‌ها سرمربی تیم ملی بوده بعید بود که هواداران پرسپولیس را مقابل تیم ملی قرار دهد.
قلعه‌نویی می‌خواهد آشتی دادن برانکو و کی‌روش را به نام خودش تمام کند

به گزارش فرتاک ورزشی، رسول کربکندی در خصوص اختلاف پیش آمده بین برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش و همچنین بازگشت ملی‌پوشان پرسپولیس از اردوی تیم ملی اظهار داشت: مشابه اتفاقاتی که در کشور ما رخ می‌دهد را در کمتر کشوری شاهد هستیم و متأسفانه نهادهایی که باید به این اتفاقات رسیدگی کنند، کنار کشیده‌اند.

وی افزود: وقتی برانکو تهدید می‌کند، کی‌روش مجبور می‌شود بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی را مرخص کند. با توجه به اینکه پرسپولیس طرفداران زیادی دارد بدون شک رویارویی این طرفداران با کی‌روش به ضرر تیم ملی تمام خواهد شد. اگر فدراسیون فوتبال می‌توانست بین مربیان باشگاهی و کی‌روش یک تعامل 2 طرفه ایجاد کند، این مشکلات به وجود نمی‌آمد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی گفته که قصد دارد کی‌روش و برانکو را آشتی دهد، تصریح کرد: پیشنهاد قلعه‌نویی از روی سیاست بود. او سعی می‌کند آشتی دادن کی‌روش و برانکو را به نام خودش تمام کند.

کربکندی در پایان خاطرنشان کرد: از برانکو که سال‌ها سرمربی تیم ملی بوده بعید بود که هواداران پرسپولیس را مقابل تیم ملی قرار دهد. البته کی‌روش هم باید از خود خویشتن‌داری بیشتری نشان می‌داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489jxw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پسر محبوب کی‌روش به خط پایان نزدیک شده؟!