تاریخ انتشار: 1395/10/19 12:05
کد خبر: 237312

آندرانیک تیموریان؛ ریسک بزرگ منصوریان

بازگشت آندرانیک تیموریان به استقلال از شایعه به واقعیت نزدیک شده و در صورتی که ماشین‌سازی رضایتنامه کاپیتان سابق تیم‌ملی را صادر کند، او ادامه فصل پیراهن استقلال را می‌پوشد.
آندرانیک تیموریان؛ ریسک بزرگ منصوریان

 حضور آندو در استقلال، هم نگرانی منصوریان از بابت جنگندگی خط میانی و ناآمادگی احتمالی روزبه چشمی پس از بازگشت را برطرف می‌کند و هم در صورت کنار گذاشتن رحمتی، آنها یک کاپیتان بزرگ در زمین خواهند داشت. با این وجود، سابقه آندو نشان داده حضور او در استقلال زیاد به نفع این تیم تمام نمی‌شود.
آندرانیک تیموریان جز 2 فصل اخیر همیشه در استقلال و تراکتورسازی بازی کرده اما سابقه قهرمانی در لیگ برتر را ندارد. او لیگ یازدهم، به استقلال مظلومی رفت تا تیم نایب‌قهرمان او در لیگ دهم را به قهرمانی برساند. استقلال با آندو، یک رده سقوط کرد و لیگ یازدهم، در رده سوم قرار گرفت. فصل بعد که آندو به قطر رفت، استقلال قهرمان شد. آندو لیگ سیزدهم به استقلال قهرمان برگشت و لیگ سیزدهم، تیم قلعه‌نویی در رده پنجم قرار گرفت. لیگ چهاردهم هم زمانی که آندو از استقلال رفت آنها پنجم بودند.
سقوط سایپا از رده پنجم به هشتم و قرار گرفتن ماشین‌سازی در قعر جدول لیگ برتر، کارنامه 2 فصل اخیر آندو در لیگ برتر است. تنها تیمی که با آندو در جدول پیشرفت کرد، تراکتورسازی بود. تراکتورسازی لیگ نهم تا قبل از ورود آندو در رده نهم قرار داشت و آخر فصل پنجم شد. لیگ چهاردهم هم تیم سوم جدول با آندو در صدر قرار گرفت و البته با اشتباه خود او، قهرمانی را از دست داد و به جام نرسید. آندو هیچوقت نتوانسته استقلال را به رویاهای بزرگش برساند و منصوریان برای آخرین شانس کسب سهمیه آسیایی، دست به ریسک بزرگی زده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lar77

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی بختیار به خاطر تیموریان