تاریخ انتشار: 1395/11/06 02:28
کد خبر: 233625

مذاکره با پرسپولیس، عشق‌بازی با استقلال!

مذاکره با پرسپولیس، عشق‌بازی با استقلال!

امین حاج‌محمدی بدون تردید یکی از عجیب‌ترین داستان‌های این سالیان فوتبال ایران را داشت. بازیکن پیشین نفت تهران که در فصل اول حضورش در استقلال هم نشان داده بود از نظر فنی چیز چندانی در چنته ندارد، در فصل دوم با ماجرایی غریب مواجه شد. با حضور علیرضا منصوریان در استقلال، ظاهرا این مربی یاد کهنه‌حساب‌هایش با امین افتاد و به جای مرخص کردن او، با نیم‌فصل حبس کردن این بازیکن روی سکوها از وی انتقام گرفت! آخرش هم همانطور که پیش‌بینی می‌شد، حاج‌محمدی قراردادش را با استقلال فسخ کرد و سر از ماشین‌‎سازی تبریز در آورد. اتفاق جالب اما، انتخاب شماره پیراهن امین است؛ جایی که او در باشگاه جدیدش شماره «44» به تن خواهد کرد تا مثلا برای هواداران پرسپولیس کری بخواند و نشان بدهد همچنان یک استقلالی متعصب و سینه‌سوخته است!

البته هوادار فوتبال در ایران به دفعات نشان داده تا چه اندازه تابع احساسات است. او حالا تحت تاثیر کاری که حاج‌محمدی کرده، دوباره به این بازیکن به چشم یک سیم‌خاردار متعصب نگاه خواهد کرد؛ بدون اینکه مثلا یادش بیاید همین استاد در جریان شکست خانمان‌برانداز لیگ پانزدهم برابر تراکتورسازی چه نمایش فاجعه‌باری داشت. به هر حال فرمول بازی با تعصب و احساسات هواداران، همیشه در فوتبال ایران جواب داده و حاج‌محمدی هم می‌تواند برای هزارمین بار از این طناب بالا برود. او با این اقدامش نشان داد با شش دانگ وجودش به باشگاه جدید منتقل نشده و از پیراهن ماشین‌سازی، صرفا ابزاری برای کری‌خوانی‌های شخصی ساخته است. از همه اینها که بگذریم، فقط جای طرح یک سوال خالی است؛ اینکه اگر شما اینقدر استقلالی بودی و دلت برای این تیم می‌تپید، چرا ابتدای لیگ چهاردهم راهی باشگاه پرسپولیس شدی و با مسوولان این تیم مذاکره کردی؟

متاسفانه بسیاری از آقایان «میلیاردی بگیر» در این فوتبال، از سادگی و فراموشکاری هواداران سوءاستفاده می‌کنند. استاد امین حاج‌محمدی در حالی یک سال پیش از استقلالی شدن برای حضور در پرسپولیس خیز برداشت که هنوز تحت قرارداد نفت بود و اصلا به خاطر همین ماجرا حضورش در جمع سرخپوشان پایتخت منتفی شد. او سال بعدش با وجود همه ابراز عشقی که به منصوریان داشت، به این مربی هم پشت کرد و بدون جلب رضایت او سر از استقلال درآورد؛ آنچه تبعاتش بعد از حضور علیمنصور در استقلال به وضوح روشن شد. حالا اما امین جان در تیم جدیدش برای جا نماندن از کانون توجهات، شماره پیراهن معنادار انتخاب می‌کند و لابد قرار است در بازی‌های احتمالی‌اش برابر پرسپولیس و استقلال، حسابی از آبی‌ها دلبری کند. افسوس؛ امثال امین حاج‌محمدی را هواداران می‌سازند؛ با آن حجم ویرانگر از آسان‌گیری، جوزدگی و فراموشکاری‌شان!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ayv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گسترش و رویای 8 بازی بدون شکست