تاریخ انتشار: 1395/11/11 12:42
کد خبر: 232575

کمبود مدافع در تیم رقیب پرسپولیس

کمبود مدافع در تیم رقیب پرسپولیس

تراکتورسازی حساس‌ترین بازی فصل را پیش رو دارد. بازی با پرسپولیس در تهران. درست در حساس‌ترین زمان فصل، قلعه‌نویی با بحران بازیکن در خط دفاعی مواجه شده و با دست خالی باید با پرسپولیس سرحال برانکو رو‌به‌رو شود.

آن هم در بازی مرگ و زندگی که شکست در آن می‌تواند رویاهای تبریزی‌ها برای قهرمانی را در تهران غرق کند؛ و پیروزی در آن امیدها را برای پایین کشیدن پرسپولیس از صدر حفظ می‌کند.

قلعه‌نویی برای بازی تهران دو مدافع اصلی‌اش را قطعا در اختیار ندارد و یکی از مدافعانش هم حضورش هنوز نامشخص است. مصدومیت ایرانپوریان طولانی شده و قطعا به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد؛ خالد شفیعی هم از بازی این هفته محروم است. از طرفی هادی محمدی هم مصدوم شده و هنوز وضعیت روشنی ندارد و احتمال رسیدنش به بازی پرسپولیس کم است. در چنین شرایطی برای قلعه‌نویی انتخاب‌های محدودی مانده؛ او برای دفاع وسط مجبور به استفاده از بنگر و مهدی‌زاده جوان در کنار هم است. بنگر از روزهای اوج دور است و البته در برابر مهاجمان فانتزی پرسپولیس آسیب‌پذیر. البته مهدی‌زاده در این فصل در پست دفاع میانی بازی کرده و نسبتا بازی‌های قابل قبولی هم به نمایش گذاشته است. قلعه‌نویی برای مدافعان چپ و راست هم آقایی و بیک‌زاده را دارد. البته بدون جانشین روی نیمکت. باید دید امیر قلعه‌نویی با این بحران بازیکن دفاعی برابر پرسپولیس چه برنامه‌هایی خواهد داشت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dkon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنجال مجازی میان تراکتور و پرسپولیس/پای یک بازیکن در میان است