تاریخ انتشار: 1395/12/20 11:15
کد خبر: 224066

استقلال یک بام و دو هوا!

در استقلال سیاست یک بام و دو هوایی در پیش گرفته شده است. در شرایطی که استقلالی‌ها نیم‌فصل دوم خوبی را در پیش گرفته بودند، ناراحتی بازیکنان این تیم از پرداخت نشدن مطالبات‌شان باعث شد تا آن‌ها دست به اعتصاب بزنند و سه روز قبل از بازی با سایپا تمرین نکنند!
 استقلال یک بام و دو هوا!

 در این میان حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال هم که پیش از این انتقادهایی را علیه علیرضا منصوریان انجام داده بود، وارد میدان شد و باز صحبت‌هایی جنجالی را مطرح کرد و گفت که به بازیکن صد میلیونی در استقلال 900 میلیون داده‌اند که سرمربی آبی‌ها در واکنش به این موضوع زمانی را به سه ماه روزه سکوت دعوت کرد.
اما در این میان تعدادی از بازیکنان استقلال هم مصاحبه‌هایی را علیه سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال و زمانی انجام دادند. سیدمهدی رحمتی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال در صفحه اینستاگرام خود نوشت که عامل تعطیلی تمرین استقلال، او و خسرو نیستند و با انتقاد از حرف‌هایی که زده شده با سند اعلام کرد که 44‌درصد از پول‌های خود را گرفته است. همچنین کاوه رضایی مهاجم استقلال هم مصاحبه بلندی را انجام داده و گفته بود که چهار بار به افتخاری نامه نوشته اما جوابی داده نشده و فکر می‌کند که حتی این نامه‌ها خوانده نشده است. او درباره زمانی هم مدعی شد که اندازه همه مدیران لیگ برتری مصاحبه می‌کند و از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش خواست که به این مسایل رسیدگی کند.
نکته عجیب درباره صحبت‌ها و مصاحبه‌های استقلالی‌ها ضد مدیران این باشگاه در حالی رخ داده که علیمنصور فضای مجازی را بسیار مخرب و نامناسب توصیف کرده بود و توصیه کرده بود که بازیکنان‌اش به فضای مجازی نروند. اتفاق عجیب‌تر این که در این فصل و در اقدامی تازه همه بازیکنان استقلال برای مصاحبه کردن با رسانه‌ها باید از باشگاه اجازه می‌گرفتند و با روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای باشگاه هماهنگ می‌کردند اما حالا و در شرایط جدید بازیکنان بر ضد خود باشگاه با رسانه‌های معدودی مصاحبه می‌کنند. حالا یا این بازیکنان دیگر اجازه نمی‌گیرند که مصاحبه کنند یا روابط‌عمومی و مدیر رسانه‌ای باشگاه که از استقلال حقوق می‌گیرند، به آن‌ها اجازه داده اند که علیه مدیران خود استقلال مصاحبه و از آن‌ها به شدت انتقاد کنند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rro7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوه رضایی به این دلیل خواهان جدایی از استقلال است