تاریخ انتشار: 1396/01/24 21:15
کد خبر: 217322

شنبه جهنمی در انتظار پرسپولیس؟!

روز شنبه پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان ماشین‌‎‌سازی تبریز خواهد بود. صدرنشین جدول برای قهرمانی کافی است میزبان ته جدولی را شکست دهد و این تیم را راهی لیگ یک کند.
شنبه جهنمی در انتظار پرسپولیس؟!

اما شاگردان برانکو عصر شنبه فقط با ماشین‌سازی و هوادارانش طرف نیستند. بلکه هواداران تراکتورسازی هم که تیم‌شان به دلایل مختلف از قافله رقابت برای قهرمانی عقب مانده، قصد دارند با حضور در ورزشگاه یادگار عرصه را بر پرسپولیسی‌ها تنگ کنند. فراخوان‌های مختلفی هم در این مدت در فضای مجازی دیده شده که در آن از هواداران تراکتورسازی خواسته شده تا در روز شنبه ورزشگاه یادگار امام تبریز را پر کنند!

 

هواداران تراکتور که معتقدند پرسپولیس امسال با حمایت‌هایی از بیرون زمین در آستانه قهرمانی قرار گرفته اصلا دوست ندارند این تیم در شهر استادیوم خانگی آنها قهرمانی خود را قطعی کنند. به همین دلیل عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا حتی یک صندلی را هم خالی نگذارند. پیش‌بینی می‌شود استادیوم یادگار امام تبریز که در هیچ یک از بازی‌های این فصل تراکتورسازی حتی به صورت نصفه و نیمه هم پر نشد، روز شنبه و در بازی ماشین‌سازی جای سوزن انداختن نداشته باشد. اگر چنین اتفاقی بیفتد قطعا شاگردان برانکو برای پیروزی و قطعی کردن قهرمانی خود در تبریز کار سختی در  پیش خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9wgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مشخص شدن زمان نشست خبری کاظمی و برانکو