تاریخ انتشار: 1396/02/01 21:44
کد خبر: 215535

جباری-استقلال منتفی اسـت؛ حاشیه ساز بودن یکی از دلایل!

جباری-استقلال منتفی اسـت؛ حاشیه ساز بودن یکی از دلایل!

بهترین شماره 8 چند سال گذشته استقلال، بدون تردید مجتبی جباری است، همان کسی که از روزی که استقلال را ترک کرد، تنها دستاورد این تیم تنها یک پیروزی داربی بوده است.
جباری که در استقلال به جایگاه مهمی در میان بازیکنان و هواداران رسیده بود، بعد از اختلاف با قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده، راهی سپاهان شد، اما آنجا هم نتوانست دوام بیاورد و خیلی زود قراردادش را فسخ کرد و راهی قطر شد. حالا چند سالی می‌شود که جباری در قطر است و با آغاز هر فصل نقل‌وانتقالات زمزمه‌های بازگشتش به این تیم شنیده می‌شود، اما او هنوز برنگشته است.
قرارداد جباری با الاهلی در انتهای فصل به اتمام می‌رسد و با توجه به مصدومیت‌های پیاپی این بازیکن در این فصل و شرایط سنی‌اش، احتمال تمدید قرارداد جباری با الاهلی محال به نظر می‌رسد. مجتبی که بعد از جدایی از استقلال تنها دو هفته توانست برای سپاهان بازی کند، همان زمان اعلام کرد که در ایران فقط برای استقلال می‌تواند بازی کند و حالا با اتمام قرارداد این بازیکن، او باید دوباره راهی ایران شود و سال‌های آخر فوتبالش را پی بگیرد. اما در این میان مشکلاتی بر سر استقلالی‌شدن مجتبی جباری قرار دارد.
علیمنصور، همبازی قدیمی مجتبی جباری حالا سرمربی استقلال شده است، سرمربی جوانی که نمی‌خواهد در تیمش دودستگی ایجاد شود. مجتبی جباری همان‌قدر که تکنیک خوبی داشت و می‌توانست استقلال را در مواقع بحرانی نجات دهد، همان‌قدر هم حاشیه‌ساز بود و سوابق درگیری‌های او با مربیان و مدیران استقلال نشان می‌دهد که او اهل کنار آمدن و کوتاه آمدن نیست. منصوریان با توجه به شناختی که از جباری دارد، نمی‌خواهد در تیمش اختلافات و حواشی به وجود بیاید و به همین دلیل مخالف بازگشت مجتبی است.
مورد دیگری که شرایط استقلالی‌شدن جباری را سخت می‌کند، حضور بازیکنان زیادی در پست جباری در استقلال است. فرشید اسماعیلی، سرور جپاروف، امید ابراهیمی و امید نورافکن باعث شده تا منصوریان روی خرید جدیدی که شرایط سنی و بدنی خوبی ندارد ریسک نکند. جباری در سال‌های اخیر بسیار مصدوم شده و همین مساله باعث شده که سرمربی استقلال تمایلی به جذب او نداشته باشد. با وجود این مسائل مجتبی در بازگشت به ایران بحرانی پیش‌رو دارد که مانع از استقلالی شدن دوباره او است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvbwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نه جباری نه سروش؛ استقلال و بازیسازی که ناخواسته آمده است!