تاریخ انتشار: 1396/02/04 09:01
کد خبر: 215103

سامان نریمان جهان یا شهاب کرمی؛ مسئله این است

سامان نریمان جهان یا شهاب کرمی؛ مسئله این است

پرسپولیس در حالی باید به مصاف الهلال برود که در این دیدار برانکو سروش رفیعی و سیدجلال حسینی را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهد داشت و مصدومیت بدموقع انصاری هم باعث شده تا این بازیکن الهلال را از دست بدهد و دست برانکو حسابی برای این بازی خالی باشد. برانکو که قصد داشت در نبود سیدجلال، ماهینی را در کنار انصاری قرار بدهد حالا با مصدومیت انصاری باید فکر دیگری برای ترکیب تیمش بکند. برانکو در حال حاضر قصد دارد تا از بین شهاب کرمی یا سامان نریمان‌جهان یک نفر را به میدان بفرستد؛ البته برانکو برای این منظور باید دو ترکیب متفاوت را بازی دهد.
    قلب دفاع
در صورت بازی‌کردن شهاب کرمی این بازیکن در کنار ماهینی در قلب دفاع به میدان خواهد رفت و ربیع‌خواه در دفاع چپ و محرمی در دفاع راست قرار می‌گیرند تا فرشاد احمدزاده جای سروش را در خط میانی و هافبک راست پر کند.
    دفاع چپ
اما برانکو روز گذشته ترکیب انصاری و ربیع‌خواه در قلب دفاع را هم آزمایش کرد تا به این ترتیب فرشاد احمدزاده به دفاع چپ برود و سامان نریمان‌جهان جایگزین سروش رفیعی شود. در این ‌صورت شهاب کرمی که طی دو، سه باری که در ترکیب قرار گرفته، نتوانسته خودش را ثابت کند، همچنان از ترکیب بیرون می‌ماند. به نظر می‌رسد ترکیب دوم برای شروع بازی محتمل‌تر باشد و نریمان‌جهان در ترکیب قرار بگیرد.
    بقیه ترکیب
بیرانوند که دروازه‌بان است، صادق محرمی با رفتن رامین رضاییان و اجبار استقاده از ماهینی در قلب خط دفاعی، دیگر رقیبی در پست دفاع راست ندارد. مسلمان و کمال هم بدون جانشین هستند و وحید امیری مطابق هفته‌های اخیر یک خط عقب‌تر و در پست هافبک چپ بازی خواهد کرد تا علیپور و طارمی در خط حمله به میدان بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nz7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس تیمی با یازده بازیکن و یک مربی؛ خالی از مهره و تفکر کارگشا / چوک و باقری دقیقا چه کار می‌کنند؟