تاریخ انتشار: 1396/02/11 13:47
کد خبر: 213716

دیگر به برج میلاد نمی‌رسیم!/ یرکوویچ از خوشحالی در رختکن گریه می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: یرکوویچ خیلی علاقه‌مند، تواتمند و با تعصب است تا جایی که از خوشحالی در رختکن گریه می‌کرد.
دیگر به برج میلاد نمی‌رسیم!/ یرکوویچ از خوشحالی در رختکن گریه می‌کرد

اکبر میثاقیان در مورد پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین‌سازی در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر اظهار داشت: از بازگشت به تبریز خیلی خوشحال شدم چون خاطرات خوب گذشته برایم تداعی شد. با شهرداری تبریز بدون باخت قهرمان لیگ یک شدیم. در مورد بازی با ماشین‌سازی باید بگویم که بازی خیلی سختی بود. دیدارهای تیم‌های پایین جدول، پر فشار و استرس‌زاست.

وی ادامه داد: رقیب ما برای بقا در لیگ برتر یعنی صبای قم هم مثل ما پیروز شد و حالا این رقابت ادامه دارد. به نظر من ما باید بازی خودمان را انجام دهیم و کاری به دیگر تیم‌ها نداشته باشیم. بچه‌های ما مقابل ماشین‌سازی خیلی محکم و با غیرت بازی کردند. می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری پیروز شویم اما در مجموع خدا را شکر که بردیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره اینکه آیا در صورت سقوط تیمش از برج میلاد به پایین می‌پرد یا خیر،  تصریح کرد: دیگر به برج میلاد نمی‌رسیم! ان‌شاءالله به یاری خدا و امام رضا (ع) در لیگ برتر می‌مانیم.

میثاقیان درباره عملکرد خوب گوران یرکوویچ، مهاجم فرانسوی تیمش که توانسته گل‌های حساسی را به ثمر برساند، گفت: یرکوویچ بازیکن خوبی است و مقابل ماشین‌سازی هم گل 3 امتیازی زد. در کل آدم جالبی در فوتبال است. او خیلی علاقه‌مند، تواتمند و با تعصب است تا جایی که از خوشحالی در رختکن گریه می‌کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pverl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثاقیان: چاره ای جز شکست ماشین سازی نداریم/وضعیتم برای فصل بعد معلوم نیست