تاریخ انتشار: 1396/03/06 16:29
کد خبر: 208139

درگیری لفظی رئیس هیات با پیشکسوتان داوری!

روز گذشته در حین برگزاری کلاس آموزش داوری یکی از رشته های پر مخاطب در خراسان رضوی ،یکی از داوران به نمایندگی از جامعه داوری با انتقاد از رئیس هیات اعتراض خود و همکارانش مبنی بر عدم پرداخت مطالبات شان را مطرح می کند و اعلام می کند باید در اسرع وقت مطالبات داوران پرداخت شود.
درگیری لفظی رئیس هیات با پیشکسوتان داوری!

به گزارش فرتاک ورزشی، در شرایطی که این فرد در حال انتقاد بود  رئیس هیات میکروفن را از وی می گیرد و تاکید می کند من رئیس هیات هستم و اجازه نمی‌دهم ‌کسی در کار من دخالت کند . 

رئیس کمیته داوران هیات که از نحوه برخورد رئیس هیات به شدت ناراحت می شود میکروفن را از رئیس می‌گیرد و  خطاب به آقای رئیس می گوید :شما حق ندارید به همکار من‌ توهین کنید من به عنوان رئیس کمیته داوران اجازه این کار را به کسی نمی دهم و از حقوق همکارانم دفاع می کنم!

آقای رئیس که انتظار این برخورد را از سوی رئیس کمیته داورانش نداشت می گوید اصلا کمیته داوران نمی خواهم همه شما می توانید همین الان بروید! از این لحظه فرد دیگری رئیس کمیته داوران خواهد بود.

در لا به لای درگیری لفظی به وجود آمده چند تن از پیشکسوتان داوری که در جلسه حضور داشتند به نحوه عملکرد آقای رئیس اعتراض می کنند که همین اتفاق سبب می شود تنش و درگیری اوج گیرد شدت درگیری پیشکسوتان و رئیس هیات به قدری بالا می گیرد که یکی از پیشکسوتان خطاب به رئیس هیات می گوید شما از جان این رشته ورزشی چه می خواهی چرا نمی روی تا هم ما راحت شویم هم این رشته یک نفسی بکشد!

با افزایش تنش در جلسه برخی افراد پادرمیانی می کنند تا مشکل برطرف شود اما این کشمکش تا پایان جلسه ادامه پیدا می کند. برخی نزدیکان رئیس هیات مدعی شدند پس از جلسه رئیس کمیته داوران از رئیس هیات عذرخواهی کرده و آقای رئیس گفته است کماکان او رئیس کمیته داوران خواهد بود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovabd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضرورت شکل‌گیری برند «رضوی» در ورزش