تاریخ انتشار: 1396/04/11 17:48
کد خبر: 199124

جباری: انتظار ندارم فیکس بازی کنم/ علیه منصوریان حرفی نزده بودم!

مجتی جباری را بسیاری بهترین خرید استقلال درفصل هفدهم می دانند. گرچه خودش براین باوراست که یک تیم نباید به ستاره های متکی باشد و تیم باید به معنای واقعی تیم باشد.
جباری: انتظار ندارم فیکس بازی کنم/ علیه منصوریان حرفی نزده بودم!

 متن کامل مصاحبه مجتبی جباری را در ذیل می‌خوانید:

مهم این است که الان پیراهن استقلال را پوشیدم. این شایعات دیگرچه اهمیتی می تواند داشته باشد؟ من متعلق به استقلال هستم و باید دراین تیم بازی می کردم. 

من با منصوریان خصوصی حرف زدم و درباره آن مصاحبه توضیحاتی دادم. گفتم که من هرگزچنین جمله ای به زبان نیاورده بودم و این حرف ها همگی دروغ بوده. من علیه منصوریان حرفی نزدم. فکر می کنم خبرنگاران قطری اشتباه متوجه شده اند.

نه اینکه توقع نداشته باشم فیکس بازی کنم. وقتی شرایط فنی ام خوب باشد قطعا انتظاردارم بازی کنم. اما این طورنیست که بخواهم منصوریان را تحت فشارقراردهم. درآن جلسه به منصوریان گفتم که هروقت نیازداشتید با کمال میل برای استقلال بازی می کنم. من هدفم کمک به استقلال است. این را صادقانه می گویم.

من درآن نشست گفتم که سنم دیگربالاست ونمی توانم درتمرین های سخت بدنی شرکت کنم وباید تمرینات ویژه تری انجام بدهم. منصوریان هم قبول کرد و گفت ما با همه بازیکنانی که سن شان بالا رفته این طوری کارمی کنیم و زیاد فشارنمی آوریم.

ترجیح می دهم درباره بازوربند کاپیتانی چیزی نگویم. هراتفاقی بیفتد خودتان به مرورزمان متوجه می شوید. امابازهم تاکید می کنم که برای کمک کردن به استقلال آمدم.

وقتی بعد از چهار سال دوباره در تمرین استقلال حضور پیدا کردم حس درونی بسیاری خوبی داشتم. احساس مسئولیت می کردم. واقعا آن لحظات برایم فراموش نشدنی است. من امیدوارم که با کمک هوادارن نتایج خوبی بگیریم. آن ها برای من سنگ تمام گذاشتند. ازآن ها ممنونم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45v89m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمزمه عقب نشینی منصوریان؛ جباری کدام تیم را انتخاب می کند نفت یا استقلال؟