تاریخ انتشار: 1396/05/17 01:48
کد خبر: 190405

تعویض مهندس پرسپولیس برای تغییرات تاکتیکی؟!

تعویض مهندس پرسپولیس برای تغییرات تاکتیکی؟!

محسن مسلمان به همراه مهدی طارمی دو بازیکنی هستند که در متن بیشتر اتفاقات حاشیه‌ای پرسپولیس قرار دارند. این دو اگرچه از لحاظ فنی بسیار برای پرسپولیس و برانکو مهم و کلیدی هستند اما از لحاظ حاشیه‌سازی هم برای این تیم کم نگذاشته‌‎اند! مسلمان و طارمی در هفته‌های گذشته با مدیران باشگاه هم دچار مشکلاتی شدند اما کمتر با برانکو دچار چالش شده‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد رفتارهای این دو بازیکن در فصل گذشته و به ویژه محسن مسلمان باعث شده تا برانکو به شیوه‌ای نامحسوس با او مقابله کند. شیوه‌ای که در جریان بازی‌های این تیم و در دقایق پایانی بازی‌ها از آن رونمایی می‌شود.

مسلمان در غیاب سروش رفیعی قاعدتا بازیکن کلیدی‌تر و مهم‌تری برای برانکو شده باشد و حضورش در تمام دقایق بازی‌های این تیم الزامی  است. او تنها هافبک تکنیکی و طراح پرسپولیس در این فصل است و در غیاب او ممکن است برنامه‌های پرسپولیس در حملات مختل شود اما برانکو هیچ ابایی از تعویض کردن او در بازی‌ها ندارد و این اتفاقی است که تقریبا در تمام بازی‌های اخیر پرسپولیس می‌افتد.

مسلمان در هر دو بازی پرسپولیس در لیگ هفدهم در دقایق پایانی بازی تعویض شده. برانکو او را حتی در بازی سوپرجام هم او را در دقایق پایانی بازی بیرون کشید. پیش از آن در دو بازی رفت و برگشت مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا هم مسلمان در هر دو بازی تا حدود دقیقه 70 در زمین بود! البته در بعضی از این بازی‌‎ها مسلمان در دقیقه 85 به بعد تعویض شده و احتمالا این تعویض‌‎ها بیشتر برای مدیریت کردن زمان بازی بوده اما این که تعویض شدن او تقریبا در تمام بازی‌ها اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد که این فقط یک تعویض ساده نیست.

شاید برانکو برای این که با حاشیه‌های مسلمان مقابله کند این راه را انتخاب کرده. تعویض در دقایق پایانی تمام بازی‌ها! او قصد دارد با این برخورد مسلمان را متوجه این موضوع کند که حتی اگر کلیدی‌ترین بازیکن تیمش هم باشد ابایی از تعویض کردن او ندارد و می‌تواند تیمش را برای دقایقی حتی طولانی بدون او به زمین بفرستد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ag7gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فعل و انفعالات جذاب برانکو برای فصل ۹۶/پرسپولیس جاه طلب تر از فصل قبل
برانکو جسورانه ترکیب فصل بعد را مشخص کرد