تاریخ انتشار: 1395/07/22 13:53
گام های بلند تنیس روی میز برای ورود به عرصه های جهانی؛
کد خبر: 255998

تورهای جهانی اتریش و سوئد منتظر ورود 6 بازیکن برتر ایران

شش نماینده ایران در رقابت های معتبر تورهای جهانی اتریش و سوئد شرکت می کنند .
 تورهای جهانی اتریش و سوئد  منتظر ورود 6 بازیکن برتر ایران

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، به دلیل اتمام فرصت ثبت نام در سایت فدراسیون جهانی، فدراسیون تنیس روی میز تصمیم گرفت پنج ورزشکار برتر آخرین دور مسابقات انتخابی تیم ملی به همراه نوشاد عالمیان را با حمایت فدراسیون از تاریخ 19 الی 23 آبان به تور جهانی اتریش اعزام کند . این ورزشکاران از طرف سرمربی تیم ملی به مدیریت تیم های ملی جهت اعزام معرفی شدهاند .

نیما عالمیان ،  افشین نوروزی ، پوریا عمرانی ، محمدرضا اخلاق پسند ، میدیا لطف الله نسبی و نوشاد عالمیان به همراه جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی بزرگسالان به تور جهانی اتریش اعزام می شوند .

این مسابقات که از سری تورهای جهانی میجر سری و دارای رنکینگ جهانی و 70 هزار دلار جایزه برگزار می شود که یکی از تورهای جهانی معتبر در سطح اروپا است .

از طرفی طی درخواست ورزشکاران و طی تعامل با فدراسیون مقرر گردیده ورزشکاران با تقبل هزینه ها از طریق اسپانسرهای شخصی پس از تور جهانی اتریش به اتفاق سرمربی مستقیما در تور جهانی سوئد اعزام می شوند .

1

پس از مسابقات دسته برتر چهره های جدیدی جهت حضور در تورهای جهانی بعدی بنا به تشخیص سرمربی تیم ملی به فدراسیون پیشنهاد خواهند شد .

فدراسیون در تلاش است با برگزاری اردوی دو هفته ای داخلی شرایط بهتری را قبل از اعزام ورزشکاران فراهم نماید .

در همین راستا فدراسیون در حال برنامه ریزی انجام تمرینات مشترک برترین بانوان کشور با ورزشکاران مجاری در ایران و یا اعزام نفرات اول و دوم به همراه مربی به کمپ تمرینی بوداپست می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nx6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گروه چهارم دسته برترتنیس روی میز؛ گروه مرگ، رقابت بین سه ملی پوش

 نوشاد و نیما عالمیان و ندا شهسواری حریفان خود را شناختند
قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز المپیک 2016 ریو انجام شد