تاریخ انتشار: 1395/07/17 19:47
کد خبر: 256862

شش پادشاه در یک اقلیم / بازگشت زوج مخوف

شش پادشاه در یک اقلیم / بازگشت زوج مخوف

به گزارش سرویس یادداشت فرتاک، از همان ابتدای شروع کار آبراموویچ در چلسی معلوم بود که تاریخ این تیم را باید از نو نوشت .

شیرها شروع به جذب بزرگان کردند .

در تاریخ چلسی جدید نباید از اثر ژوزه مورینیو ، هیدینگ و رانیری گذشت اما منظور ما از بازگشت زوج مخوف ، زوج لاجوردی-آبی است ...

کافی است به چلسی ١٠ سال اخیر نگاه کنیم تا متوجه شویم که هر موقع مردان ایتالیایی رهبری این تیم را به عهده داشتند ، شیرها از همیشه درنده تر و بزرگتر بوده اند .

دوره کارلو آنجلوتی چلسی تیمی شد با شخصیتی متفاوت ، تیم کارلتو حریفان را یکی پس از دیگری در هم می کوبید و با دبل تمامی بزرگان جزیره در پایان خود را به عنوان سلطان لیگ برتر معرفی کرد ...

دوره ی دیگر چلسی ایتالیایی گرچه کوتاه بود ، اما کافی بود برای ایستادن بر بام فوتبال اروپا . در آن زمان پس از اخراج آندره ویاش بوآش دستیارش یعنی دی متئو که بازیکن سابق چلسی هم بود نفر اول نیمکت بهترین نسل تاریخ چلسی شد .

او در اروپا کاری کرد کارستان و حریفانی چون بارسلونا و بایرن مونیخ قدرتمند را به بند کشید تا مهمترین جام تاریخ این باشگاه را با نام خود در کتاب سرگذشت این تیم ثبت کند ...

و اما حالا ، پس از گذشت چند سال باز هم باید منتظر شروع عصر یک ایتالیایی خوش نام دیگر در منطقه ی ثروتمند پایتخت انگلستان باشیم .

آنتونیو کونته ، شخصی که در رده ی باشگاهی و ملی ثابت شده است .

او به چیزی شهره است که چلسی فصل گذشته هیچ نشانی از آن در خود نداشت . کمبود بزرگ شیرها جنگندگی بود و حالا با آمدن مرد خوشتیپ ایتالیایی انتظار می رود که این کمبود به نقطه ی قوت شیرهای آبی تبدیل شود .

چلسی در بازار نقل و انتقالات خیلی پر سر و صدا نبود .

شایعات زیادی مبنی بر جذب ستارگانی همچون خامس رودریگز ، موراتا و ... حول این تیم وجود داشت اما مرد خوش فکر اروپایی تیمی کم هزینه و جوان ساخته و مشخص است که روی بازیکنانی همچون اسکار، هازارد ، فابرگاس و همچنین بازیکنان جوان و با استعداد حال حاضر تیم حساب ویژه ای باز کرده است .

روی کاغذ ، نقطه ضعف چلسی از نظر مهره در خط دفاعی است ، یعنی همان خطی که ایتالیایی ها در نظم دادن به آن استاد هستند ، البته انتظار می رود بازگشت داویید لوییزع عیار تیم را در خط دفاعی نیز بالاتر ببرد .

حالا هواداران در استنفوربریج انتظار دیدن شیری هایی درنده را دارند .

تا اینجای فصل تیم کونته به نسبت خوب کار کرده ، گرچه باید منتظر بمانیم ببینیم از پس حریفان قدرتمند بر خواهد آمد یا خیر

photo188289141919825140

photo188289141919825139

photo188289141919825138

مهدی ایلخانی پور - محمد رضا اکبری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nonvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین دروازه بان اروپا چه کسی است؟+جدول