تاریخ انتشار: 1399/09/23 22:40
کد خبر: 48652

یووه و پیشنهاد معاوضه ای که توسط یونایتد رد شد

کالچیو مرکاتو مدعی شد باشگاه منچستر یونایتد با معاوضه پل پوگبا با میرالم پیانیچ و داگلاس کاستا در تابستان مخالفت کرده است.

طی روز های گذشته بود که مدیر برنامه جنجالی پل پوگبا یعنی مینو رایولا در مصاحبه ای اعلام کرد که دوران ستاره فرانسوی در منچستر یونایتد به پایان رسیده و او باید این تیم را ترک کند؛ اظهارنظری که جنجال زیادی به پا کرد و حالا دوباره شایعات را درباره پوگبا به اوج خود رسانده است.

رایولا همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود برای بازگشت هافبک فرانسوی به یوونتوس چراغ سبز نشان داد و از طرف دیگر به نظر می رسد که باشگاه تورینی نیز تمایل زیادی به این اتفاق دارد چرا که فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی بیانکونری نیز این موضوع را تایید کرده بود.

 
 
 

اکنون دوباره شایعات پیوستن پل پوگبا به یوونتوس قوت گرفته اما در این ارتباط کالچیو مرکاتو ادعای جالبی را مطرح کرده و مدعی شده که بانوی پیر در تابستان پیشنهاد معاوضه پوگبا با میرالم پیانیچ و داگلاس کاستا را به شیاطین سرخ ارائه داده اما باشگاه انگلیسی با این موضوع مخالفت کرده است تا این انتقال نهایی نشود؛ دو بازیکنی که نهایتاً راهی تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gxm7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برونو فرناندز: حذف از لیگ قهرمانان دشوار بود