تاریخ انتشار: 1401/07/08 00:43
کد خبر: 15850

مورینیو بالاخره اینتر را شکست خواهد داد؟

ژوزه مورینیو که سالها پیش با اینتر افتخارات زیادی بدست آورده فردا به عنوان سرمربی رم مقابل تیم سابقش می‌ایستد تا تلاش کند برای اولین بار در دوران مربی‌گری‌اش اینتر را شکست دهد.
مورینیو بالاخره اینتر را شکست خواهد داد؟

مورینیو حدود یک دهه پیش برای هواداران اینتر حکم قهرمانی محبوب را داشت که نراتزوری با او به جامهای قهرمانی متعددی دست یافت. اما روز شنبه به عنوان سرمربی تیم رقیب مقابل اینتر خواهد ایستاد و سعی خواهد کرد برای اولین بار در دوران مربی‌گری‌اش پیروزی مقابل نراتزوری را تجربه کند.

مورینیو از سال 2008 تا 2010 روی نیمکت نراتزوری می‌نشست. اینتر در این مدت دو بار فاتح سری آ، یک بار فاتح جام حذفی، یک بار فاتح سوپرجام ایتالیا و یک بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

مورینیو اینتر را به اولین تیم ایتالیایی تبدیل کرد که در یک فصل هر سه جام ممکن فوتبال این کشور را بدست می‌آورد. به این ترتیب بود که نام آقای خاص به عنوان یکی از اسطوره‌های اینتر ثبت شد.

مورینیو اما در طول دوران مربی‌گری خود تا امروز تنها سه بار با تیمهای دیگر مقابل اینتر ایستاده است. هر سه بازی هم فصل گذشته و دیدارهای اینتر مقابل رم بوده است. مورینیو در این سه بازی موفق نبوده و هر سه مسابقه را به نراتزوری واگذار کرده است. اینتر در سری آ موفق شد رم را 3-0 و 3-1 شکست دهد و در جام حذفی هم 2-0 از سد شاگردان مورینیو عبور کرد.

اما جالوروسی این فصل را با هدایت مورینیو خوب آغاز کرده و حالا آقای خاص امیدوار است در دیدار روز شنبه برای اولین بار اینتر را شکست بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27q7x6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری بزرگ؛ مورینیو به همه دروغ گفته بود!