تاریخ انتشار: 1401/01/22 16:06
شاگردان نویدکیا صدرنشین ماندند، اما ...
کد خبر: 23479

سپاهان در صدر اما معادلات پیچیده/ نفس‌های تنیده در هم چهار تیم مدعی صعود

پیروزی دو تیمی که در هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم باخته بودند، شرایط را در جدول این گروه به مانند پیش از مسابقه روز اول کرده است.
سپاهان در صدر اما معادلات پیچیده/ نفس‌های تنیده در هم چهار تیم مدعی صعود

سپاهان و التعاون در هفته اول مسابقات بازگشت فوق‌‍العاده‌ای به بازی داشتند و در شرایطی که هر دو از حریفان خود یعنی پاختاکور و الدحیل عقب افتاده بودند، به بازی برگشتند. شاگردان نویدکیا با پیروزی 3 بر 1 زمین مسابقه را ترک کردند و در سوی دیگر نماینده عربستان هم با پیروزی 2 بر 1 اولین دیدار خود را مقابل الدحیل پشت سر گذاشت.

شب گذشته اما اتفاقات دیگری در راه بود. سپاهان با نتیجه یک بر صفر مقابل الدحیل شکست خورد و ساعتی بعد نیز التعاون در دیداری که در دقیقه 97 یکی از بازیکنان خود را نیز به دلیل اخراج برای مصاف با سپاهان از دست داد، با یک گل مغلوب شاگردان ووینسکی شد.

با این نتایج حالا سپاهان که بهترین پیروزی را در دو دیدار ابتدایی کسب کرده، همچنان صدرنشین مانده است ولی نفس سه تیم سه امتیازی دیگری را نیز پشت سر خود احساس می‌کند تا کار سختی در چهار مسابقه آینده پیش رو داشته باشد.

این وضعیت وقتی برای سپاهان و سه تیم دیگر حاضر در گروه چهارم مسابقات سخت‌تر می‌شود که در بازی‌های امشب تیم‌های نیروی هوایی عراق یا شباب عربستان موفق به پیروزی شوند و در این صورت شانس این گروه برای اینکه تیمی صعود کننده در میان سه تیم برتر دوم داشته باشد نیز سخت خواهد شد.

در پایان رقابت‌های مرحله گروهی، پنج تیم به صورت مستقیم به مرحله پلی‌آف راه پیدا می‌کنند و سه تیم برتر گروه‌های پنج گانه نیز به آنها ملحق می‌شوند تا بازی‌های مرحله بعدی  شکل بگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx8aw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل رسانه قطری؛ سپاهان حرفی برای گفتن نداشت/الدحیل تیم برتر میدان بود