تاریخ انتشار: 1395/10/08 17:42
کد خبر: 239750

آغاز فعالیت تیمها برای جذب رحمتی در صورت جدایی/ مقصد کاپیتان کجاست؟

در جلسه دیروز هیات مدیره استقلال که علیرضا منصوریان هم حضور داشت موضع سرمربی آبی ها مشخص نبود و نامهای مختلفی در لیست ورودی و خروجی استقلال مطرح شد.
 آغاز فعالیت تیمها برای جذب رحمتی در صورت جدایی/ مقصد کاپیتان کجاست؟

هر چند افتخاری در جمع خبرنگاران گفته بود رحمتی فعلا از لیست خروجی منصوریان حذف شده اما تاکید کرد که قرار است منصوریان درباره رحمتی به جمع بندی برسد و تصمیم نهایی اش را طی روهای آینده اعلام کند.

در فاصله تعیین تکلیف کردن منصوریان برای رحمتی، برخی باشگاههای لیگ برتری که حدس می زنند سید مهدی از استقلال تهران جدا می شود، برای جذب او فعالیتهایشان را شروع کرده اند. به نظر می رسد اگر استقلال رضایت نامه او را بدهد، سید مهدی رحمتی یکی از ستاره های نقل و انتقالات نیم فصل باشد. برخی تیم ها هم هستند که از ناحیه دروازه بان ضعف دارند و رحمتی با توجه به توانایی های ویژه اش، می تواند نقطه ضعف تیم ها را به نقطه قوت تبدیل کند.اما چه باشگاههایی سید مهدی رحمتی را می خواهند؟

رفیق قدیمی سید را می خواهد!

همان لحظات اولیه انتشار خبر حضور رحمتی در لیست فروش، نفت تهران به عنوان اولین مقصد رحمتی معرفی شد. علی دایی یکی از دوستان قدیمی سید مهدی رحمتی است و اعتقاد ویژه ای به او دارد. در روزهایی که علی دایی سرمربی تیم ملی بود، سید مهدی رحمتی، دروازه بان فیکس تیم ملی فوتبال ایران بود و این دو خاطرات خوبی با هم دارند. این دایی بود که رحمتی را دروازه بان شماره یک تیم ملی کرد. البته در اخبار و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی، برخی می گویند استقلال می خواهد رحمتی و حاج محمدی را به نفت بدهد و ایمان مبعلی را بگیرد.

سید نارنجی پوش می شود؟

اما سایپا هم یکی از تیم هایی است که به دنبال رحمتی است. هر چند دیروز خبر توافق سایپا و سوشا مکانی منتشر شد اما فرکی همین که متوجه شد ممکن است رحمتی از استقلال جدا شود، برای جذب او تلاش هایش را آغاز کرده است. حسین فرکی از مربی هایی است که علاقه ویژه ای به سید مهدی رحمتی دارد و هر وقت فرصتی پیش بیاید در مصاحبه هایش از رحمتی تعریف می کند. نمونه اش کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی استقلال و سایپا که برای رحمتی سنگ تمام گذاشت. مطمئنا فرکی بدش نمی‌آید رحمتی را در تیم رده چهاردهمی سایپا داشته باشد تا بلکه از بحران خارج شود. اما آیا رحمتی حاضر است از تیم هفتم به تیم چهاردهم لیگ برود؟

تماس ویسی با رحمتی؟

دیروز خبر آمد که عبدالله ویسی هم با رحمتی تماس گرفته است. خبر این تماس هنوز تایید نشده اما سپاهان یکی از تیم هایی که است که از ناحیه دروازه بان دچار ضعف است. تیم ویسی روند خوبی داشته و توانسته تا حدود زیادی از بحران خارج شود اما خود ویسی هم می داند که باید مشکل دروازه بان را در تیمش حل کند. دروازه بان برزیلی تیم سپاهان هم نتوانسته انتظارات ویسی و طرفداران سپاهان را برآورده کند. رحمتی هم که سابقه حضور و قهرمانی لیگ برتر را همراه با سپاهان دارد و به نوعی سپاهان تیم دومش محسوب می شود، شاید بدش نیاید که به اصفهان برگردد. قبل از شروع فصل، منصوریان روی رفاقت سیدمهدی رحمتی و احسان حاج صفی هم حساب کرده بود و حتی گفته شد رحمتی واسطه حضور حاج صفی در استقلال می شود اما مثل اینکه در حال حاضر ماجرا برعکس شده و شاید حاج صفی سید را سپاهانی کند.

فرهاد کاظمی هم رحمتی را می خواهد

به گزارش نود، تیم بحران زده و ته جدولی ماشین سازی هم حاضر است هزینه کند تا یک دروازه بان خوب و شش دانگ بگیرد. ماشین سازی با ۲۳ گل خورده بدترین خط دفاع را دراختیار دارد و ضعف دروازه بانی هم علاوه بر ضعفهای دفاعی باعث شده تا ماشین سازی در قعر جدول جاخوش کند. مسلما سید مهدی رحمتی اگر با پیشنهاد ماشین سازی روبرو شود، این عامل را هم در نظر می گیرد. او که به دلیل انتقاد از سیستم دفاعی استقلال، مغضوب منصوریان و خرمگاه شده، با تقاضای فرهاد کاظمی هم روبرو شده است. کاظمی و رحمتی هم رابطه خوبی با هم دارند اما احتمال اینکه رحمتی قبول کند به ماشین سازی برود شاید زیاد بالا نباشد. البته این اتفاق شاید از سر اجبار بیفتد. در واقع اگر تیم های دیگر رحمتی را نخواهند و سید در لیست خروج منصوریان قرار بگیرد و  پیشنهاد ماشین سازی چشمگیر باشد، شاید رحمتی به تبریز برود و پیراهن ماشین سازی بپوشد.

شاید در استقلال ماندنی شود

این نکته را هم نباید فراموش کرد. ممکن است سیدمهدی رحمتی در استقلال ماندنی شود. همانطور که در اوایل این گزارش نوشته شد تصمیم منصوریان هنوز درباره اش مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که طرفین صلح کنند و رحمتی در استقلال بماند. شنیده شده که منصوریان می خواهد از سید مهدی رحمتی تعهد کتبی بگیرد. کاری که کی روش در قبال رحمتی کرد اما سید قبول نکرد و تیم ملی را از دست داد. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقهایی می افتد. رحمتی فعلا تبدیل به خبرسازترین چهره فوتبال ایران شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278kzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای منصوریان دست از یک دندگی بردار