تاریخ انتشار: 1395/09/05 20:08
کد خبر: 246974

پیش بازی شهرداری ارومیه-شهیدکریمی جویبار/ مازنی ها به دنبال سه امتیاز با جیب خالی

روز شنبه(6 آذر) دو تیم شهرداری ارومیه و شهید کریمی جویبار در ارومیه از ساعت 14:00 به مصاف هم میروند.
پیش بازی شهرداری ارومیه-شهیدکریمی جویبار/ مازنی ها به دنبال سه امتیاز با جیب خالی

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، دو تیم در هفته اول در جویبار به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با حساب یک گل به نفع شهید کریمی به پایان رسید

آمار دو تیم در بازی قبلی:

شهید کریمی در بازی قبلی خود با تیم داماش گیلان به تساوی یک بر یک رسید تا نوار بردهایش با این تساوی قطع شود.در مقابل تیم شهرداری ارومیه با تیم آبی پوشان اردبیل با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا بعد از برد در هفته 9 دو تساوی متوالی داشته باشد.

بررسی نقاط ضعف و قدرت دو تیم:

شاگردان مرادی با 11 گل زده و 11 گل خورده آمار خوبی در خط دفاع ندارند و باید به فکر ترمیم خط دفاعی خود در نیم فصل دوم باشند.این تیم با 5 برد 2 تساوی و 4 باخت وضعیت خوبی دارد اما باخت های این تیم ممکن است بعدها مشکل ساز شود.

در مقابل شاگردان اسدی با 12 گل زده و 11 گل خورده نیز آماری بد در خط دفاع دارند.این تیم هم مانند شهید کریمی 5 برد 2 تساوی و 4 باخت دارد که باید از باختن جلوگیری کند.

آمار شهرداری ارومیه در نیم فصل اول:

شهردای ارومیه1 باخت و 3 برد و یک تساوی در خانه دارد و 3 باخت 2 برد و یک مساوی در بازیهای بیرون از خانه دارد.این تیم در خانه عملکرد خوبی ندارد و باید از میزبانی خودش نهایت استفاده را کند.شهرداری ارومیه در بازیهای خارج از خانه آمار خوبی ندارد و باید به فکر بهتر نتیجه گرفتن در بازیهای خارج از خانه باشد.

بهترین و بدترین نتیجه شهرداری در نیم فصل اول:

برد 3 بر 1 بادران تهران بهترین نتیجه این تیم و باخت 2 بر 0 از شهرداری فومن و نفت نوین آبادان بدترین نتیجه این تیم است.

آمار شهید کریمی در نیم فصل اول:

شهید کریمی 3 برد 1 باخت و 2 تساوی در خانه دارد.این تیم دو برد و 3 باخت بیرون از خانه دارد.این تیم عملکرد خوبی در خانه داشته اما در بیرون از خانه ضعیف عمل کرده و باید به فکر بهتر شدن باشد.

بهترین و بدترین نتیجه شهید کریمی در نیم فصل اول:

برد 2 بر 0 تیم نفت نوین آبادان بهترین نتیجه این تیم و باخت 3 بر 1 از استقلال آبی ب بدترین نتیجه این تیم است.

شهرداری و شهید کریمی با 17 امتیاز و فقط بخاطر تفاضل گل سوم و چهارم جدول هستند.هر کدام از دو تیم بازی را به نفع خود تمام کند میتواند به صور جدول برسد.همسان بودن شرایط دو تیم به حساسیت بازی افزوده است.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278onv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی بادران نوین-استقلال آبی/ دربی کوچک تهرانی ها در لیگ دو