تاریخ انتشار: 1395/10/15 14:11
کد خبر: 238198

قربان‌ زاده: باوجود پیشنهاد از لیگ برتر ترجیح دادم سپیدرود بمانم

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تلاش و همت تمام بچه‌های تیم این است که نتایج که در ابتدای فصل داشتیم همچنان پایدار باشد تا با حفظ جایگاهمان به لیگ‌برتر صعود کنیم.
قربان‌ زاده: باوجود پیشنهاد از لیگ برتر ترجیح دادم سپیدرود بمانم

به گزارش فرتاک ورزشی، میلاد قربان‌زاده بازیکن تیم فوتبال سپیدرود درخصوص دیدارشان با بادران گفت: اردوی دو هفته‌ای‌مان در کردان فوق‌العاده خوب بود، هم از نظر تمرینات و هم از نظر امکانات و یک بازی خوب مقابل مس کرمان برگزار کردیم و فکر می‌کنم از نظر بدنی شرایط مناسبی برای رویارویی با بادران که اولین حریف‌مان است خواهیم داشت.

او درباره صدرنشینی سپیدرود در ادامه رقابت‌ها در نیم فصل دوم گفت: تلاش و همت تمام بچه‌های تیم این است که نتایج که در ابتدای فصل داشتیم همچنان پایدار باشد تا با حفظ جایگاهمان به لیگ‌برتر صعود کنیم. 

سپیدرود در فصل نقل و انتقالات به نسبت سایر تیم‌ها در جذب بازیکن کم سروصداتر بوده به  نحوی که کسی فکر نمی‌کرد آنها بازیکنانی به آن صورت جذب کرده باشند، قربان‌زاده در این رابطه گفت: در حال حاضر 3 بازیکن گرفتیم و با یکی، دو نفر دیگر هم صحبت کرده‌اند و احتمالا تا روزهای آینده به تیم اضافه خواهند شد. 

وی درباره شرایط بدنی خودش در تعطیلات نیم فصل می‌گوید: در بهترین حالت بدنی قرار دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که نیم فصل دوم برای تیم گل‌های بیشتری بزنم. 

هافبک سپیدرود با به نمایش گذاشتن عملکرد خوب نگاه‌ خیلی از تیم‌ها را به خود معطوف کرد، او درباره پیشنهاداتش می‌گوید: در سپیدرود تنها اوضاع مالی است که بازیکنان را برای جدایی دچار تردید می‌کند وگرنه شرایط فنی و تیمی در اینجا خوب است و اکثر کسانی که در این تیم بازی می‌کنند من جمله خود من ترجیح می‌دهند در اینجا بماند و زیرنظر آقای نظرمحمدی کار کنند. من هم در حال حاضر ترجیح دادم در اینجا بمانم و به هیچ از پیشنهاداتم نه تنها فکر نکردم بلکه پاسخ هم ندادم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278zxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شایان مصلح: هنوز بازیکن سپیدرودم/ نیازی به مدیربرنامه ندارم