تاریخ انتشار: 1395/12/16 12:52
کد خبر: 224902

طارمی مهاجمی که به موقع گل می زند

در هفتهای که ساسان انصاری و گادوین منشا موفق نشدند دروازه حریف را باز کنند و به روند گلزنی ادامه دهند، مهاجم آماده پرسپولیس بعد از گلزنی در آسیا، در بازی با نفت هم موفق شد یک بار دروازه شاگردان دایی را باز کند تا به یک قدمی آقای گلی لیگ برتر برسد.
طارمی مهاجمی که به موقع گل می زند

به گزارش فرتاک ورزشی، گامی بلند که در هفته ناکامی انصاری، با ظرافت و زیبایی خاصی برداشته شد. حالا در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر، ساسان انصاری -مهاجم فولاد خوزستان- با 13 گل در صدر قرار دارد، در حالی که نفسهای طارمی 12 گله را پشت سرش حس میکند. گادوین منشا -مهاجم پیکان- هم با 10 گل در رده سوم حضور دارد. بیتسعید و پریرا با گلزنی در بازی این هفته 9 گله شدند. قاضی هم از نفت تهران 9 گله است. و البته مرتضی تبریزی که هفتههاست گلی نمیزند. همزمان با افت شدید ذوب آهن، مهاجم اصفهانیها هم روزهای بدی را میگذراند.

طارمی در نیم فصل دوم لیگ برتر پنج گل زده است. سایپا، گسترشفولاد، تراکتورسازی، سپاهان و حالا نفت تهران تیمهایی هستند که از طارمی گل خوردند. یک پاس گل مهدی مقابل فولاد خوزستان ارسال شد. در بازی مقابل سپاهان هم دو بار با خطای پنالتی متوقف شد.

مهاجم پرسپولیس در دو دیدار نخست پرسپولیس در آسیا دو گل زد و یک پاس گل ارسال کرد. یعنی طارمی در نیمفصل دوم، 7 گل زد، 2 پاس گل ارسال کرد و دو پنالتی گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bg6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آخرین خبر درباره شکایت ریزه اسپور از طارمی