تاریخ انتشار: 1395/11/27 00:12
کد خبر: 229126

اسپانسر استقلال بی پول تر از این تیم!

هر چند نوشتن در این خصوص تکراری و البته بیفایده است ، اما باز هم برای چندمین بار مینویسم تا دین خویش را به مردم و خصوصا فوتبال خوزستان ادا نمایم . اگر در این برهه حساس سکوت کنم ، بدون شک خیانتی آشکار به فوتبال استان نموده ام .
اسپانسر استقلال بی پول تر از این تیم!

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از اینکه بمدت 3 سال در اختیار عبدالله ویسی قرار گرفت ه بود ، با تلاش این مرد بزرگ ( اما دست خالی ) ، توانست با حمایت هواداران پرشور خوزستانی ، رسانه ها و از همه مهم تر استعداد و نبوغ خوزستانی ، در میان تیم های بزرگ و دهها میلیاردی کشور که انواع و اقسام حمایت های داوری و مالی فدراسیون ، رسانه ها و..را پشت سر خویش داشته اند ، قهرمان بلامنازع لیگ برتر پانزدهم شده و آسیایی شود ، اما با گذشت قریب به 1سال از این رویداد بزرگ ، تا بحال هیچکدام از مسولین خوزستان و فدراسیون فوتبال کشور و حتی بانک ملی ایران که اسپانسر مالی این تیم است ، به تعهدات خویش عمل ننموده اند و سید سیروس پورموسوی و شاگردانش را همانند عبدالله ویسی تنها گزارده اند . تنها کمک نجات بخش را مدتی قبل ، شورای شهر اهواز و همچنین استاندار محترم خوزستان به این تیم نموده اند که بسیار ناچیز بوده و تنها تسکین دهنده درد این تیم بوده ولی درمان کننده نبوده است .

اکنون روی سخنم با آن مسولینی است که با قهرمانی این تیم ، آنچنان مصاحبه های تاریخی انجام داده و عکس هایی یادگاری گرفته اند که گویی عبدالله ویسی و بازیکنان این تیم در کسب این موفقیت هیچ کاره بوده اند .

چنان مصاحبه های پر حرارتی کرده اند که گویی آنها تیم را قهرمان نموده اند و خلاصه آنچنان از این تیم استفاده ابزاری نموده اند که مطمئنا تا سال های سال ، با خیال راحت بر صندلی های قدرت و پست های خود تکیه خواهند زد .

آری روی سخنم با شمایی است که از این تیم استفاده شخصی نموده اید و با فراری دادن عبدالله ویسی و بازیکنان کلیدی این تیم مردمی ، این باشگاه را نابود و هواداران پرشور و زحمات آنان را زیر پا له نموده اید .

درست است زمستان است اما در خوزستان برفی نیامده که سر خویش را زیر برف پنهان نمایید و فکر کنید هیچکس شما را نمیبیند و نمیداند چکار میکنید .

مسولان بانک ملی روی سخنم با شما نیز هست .

شمایی که قول داده اید ولی عمل نکرده اید . با این کمک های ناچیز شما ، حتی 1 تیم دسته سومی هم نای بلند شدن از زمین را ندارد ، چه برسد به قهرمان لیگ برتر و نماینده 1 مملکت در رقابت های سنگین آسیایی .

مگر نه چند دهه است که شعار شما برای تبلیغ این است :

(( هر جا سخن از اعتماد است ، نام بانک ملی ایران میدرخشد ))

پس کو ؟ پس کجاست این اعتماد ؟ مگر نه به تیم استقلال خوزستان قول داده اید که کمک کنید ؟ پس چرا خلف وعده نموده اید ؟ مگر نه استقلال خوزستان و مردم صبور این استان به شما اعتماد کرده اند ؟ پس چرا اثری از آن درخشش نام بانک ملی ایران به چشم نمیخورد ؟ نکند این هم شعاری بیش نیست و خودتان هم به این جمله اعتقادی ندارید ؟

نکند این درخشش نام بانک ملی در پس خلف وعده ها و کار شکنی های شما مات و کدر شده است ؟ یا شاید اصلا درخششی در کار نبوده ؟

در هر صورت از بانک قدیمی و پراعتباری همچون بانک ملی که در خوزستان نیز صاحب اعتبار فراوانی است ، این انتظار را داریم که بیش از این سبب بی اعتمادی مردم خوزستان نشده و در تنگناهای اینچنینی ، فوتبال خوزستان را تنها نگذارد و آبرو داری نموده و اعتبار خویش را در نزد مردم خوزستان حفظ نماید .

مسولان بانک ملی :

البته این را بدانید که مردم با غیرت خوزستان همانگونه که به فرموده امام راحل در جنگ تحمیلی با دست خالی در مقابل ارتش زرهی و پر قدرت دشمن ایستاده و جانانه مقاومت کرده اند ، حتی با وجود عدم حمایت های شما نیز ، خواهند توانست با صلابت تر از گذشته سر پای خود ایستاده و مقابل هر حریف داخلی و آسیایی قد علم کنند . کافیست فقط استقلال خوزستان لب تر کند و شماره حساب بدهد تا بر شما ثابت شود مردم غیور خوزستان چگونه حساب این تیم را پر خواهند نمود .

ولی ای مسولان بانک ملی ایران :

بدانید که اینگونه پر شدن حساب استقلال خوزستان ، مصادف خواهد شد با بی اعتمادی شدید و بدبین شدن مردم خوزستان به بانک ملی و خدشه دار شدن اعتبار چندین و چند ساله این بانک بزرگ در نزد آنان .

پس بیش از این آبروی خویش را به خطر نیندازید و با دلگرم نمودن فوتبال خوزستان ، هر چه سریعتر به تعهدات خویش عمل نمایید .

و اما سید سیروس پورموسوی و بازیکنان و کادر غیرتمند استقلال خوزستان :

همانگونه که تا به اینجای کار پر قدرت پیش رفته و به هیچ تیمی باج نداده و شجاعانه مبارزه کرده اید ، این چند صباح را نیز تحمل نموده و به احترام مردم شریف خوزستان ، با همان شرافت و غیرت مثال زدنی خویش ، راه استوارتان را ادامه داده و با چنگ و دندان در مسابقات حضور پیدا کرده و بدانید که مردم خوزستان پشت شما را خالی نخواهند کرد و تا جان در بدن دارند ، لحظه ای از حمایت شما پا پس نخواهند کشید .

نویسنده: "محسن بابادی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bpne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیچ وقت به ما برای مساوی شدن دربی توصیه نکردند