تاریخ انتشار: 1398/04/01 20:23
دیروز حضور تماشاگران روی تیم فشار گذاشت
کد خبر: 96050

کولاکوویچ: به خیلی از انتقادات اهمیت نمی‌دهم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما سعی می کنیم ثبات در تیم داشته باشیم، اما در کنار این به همه فرصت می دهیم.
کولاکوویچ: به خیلی از انتقادات اهمیت نمی‌دهم

ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از برتری تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا اظهار داشت: برای تیم ما به جز اوایل ست نخست بازی راحتی بود و بازیکنان به خوبی بازی کردند. تعدادی از بازیکنان هم نتوانستند بازی کنند. به جز ابتدای بازی در کل توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره میزبانی اردبیل عنوان کرد: همه تیم ها این امتیاز را داشتند که در چنین جوی بازی کنند. البته ما این فرصت را بیشتر داشتیم چون 2 هفته میزبان بودیم. در هر 2 هفته چه در ارومیه و چه در اردبیل تماشاگران ما فوق العاده بودند. البته در ست اول بازی دیروز و در بازی برابر کانادا حضور تماشاگران روی تیم فشار گذاشت. بابت این حمایت ها تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که بعد از انتقادات به ترکیب ثابت 6 نفره تغییرات زیادی در 2 بازی اخیر داشته، گفت: معمولا به عنوان یک مربی اهمیتی به صحبت‌های خیلی ها نمی‌دهم چون مربی هستم و کار خودم را می کنم. چند بار توضیح دادم و تمایلی ندارم هر روز در این باره توضیح دهم. دلایل تغییرات و تعویض ها ممکن است مصدومیت بازیکنان یا مسائل فنی باشد. امروز هم دیدید که استرالیا تغییرات زیادی نسبت به بازی های قبلی خود داشت. ما سعی می کنیم ثبات در تیم داشته باشیم، اما در کنار این به همه فرصت می دهیم.

کولاکوویچ درباره عملکرد معنوی نژاد که بعد از مدت ها در ترکیب ثابت قرار گرفت، بیان داشت: جواد این فرصت را داشت که به تیم ملی کمک کند، اما در بازی با آرژانتین در هفته دوم مصدوم شد. به همین خاطر در ارومیه با ما نبود. در کل عملکرد خوبی داشت، اما باید اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند.

وی در پایان درباره غیبت معروف در نشست خبری دیروز گفت: از این بابت متاسفم. تماشاگران زیادی می خواستند با او عکس یادگاری بگیرند و ازدحام جمعیت باعث شد معروف نتواند به نشست بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gend

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کولاکوویچ: برای هر امتیاز می‌جنگیم تا برنده شویم