تاریخ انتشار: 1402/04/03 09:00
کد خبر: 3902

درمان انزال دیررس یا بازداری شده

درمان انزال دیررس یا بازداری شده چگونه است.
درمان انزال دیررس یا بازداری شده

این عارضه به این صورت تعریف می‌شود که مرد بعد از مرحله تحریک و برانگیختگی در چرخه جنسی که از لحاظ کیفیت و شدت کافی باشد، به‌طور مزمن و مستمر در رسیدن به ارگاسم و انزال تأخیر دارد و در موارد خیلی شدید اصلاً به ارگاسم نمی‌رسد. این اختلال، مشکلات روانی و فیزیکی زیادی را با خود به همراه خواهد داشت.

در درمان این عارضه ابتدا پس از گرفتن شرح‌حال بیمار از نظر فیزیکی و همچنین روانی، واجب است تا تعیین ‌شود مشکل دائمی است یا اخیراً ایجاد شده ‌است. همچنین در مورد داروهای مصرفی بیمار به‌طورکامل پرسش خواهد شد. به‌طور مثال مصرف داروهای ضد‌افسردگی می‌تواند در دیرانزالی نقش تشدیدکننده داشته ‌باشند.

درصورتی‌که مشکل فرد روانی و ذهنی باشد، باید ابتدا درمان رفتاری مد نظر قرارگیرد و ذهنیت فرد در مورد رابطه اصلاح و تعریفی درست و نگاهی معقول جایگزین آن شود. اما اگر مشکل فرد در زمینه‌ فیزیکی باشد، متخصص با آموزش تکنیک‌هایی سعی در درمان خواهد داشت. از جمله این آموزش‌ها می‌توان به استفاده از ویبراتور برای تحریک آلت تناسلی مرد، ماساژ انگشتی پروستات و ویبراتور رکتال و راهکارهای مشابه اشاره کرد.

همچنین تلاش برای بهبود رابطه‌ عاطفی و کیفیت روانی بین زوجین در روند درمان باید مورد توجه قرار گیرد. با توجه به اهمیت این موضوعات مراجعه به متخصص فعال در این زمینه ضروری است.

توصیه می‌کنیم با مشورت با مشاوران همیشه آنلاین پذیرش ۲۴ جهت زندگی خود را به یک سمت با آرامش روانی بیشتر هدایت کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gnv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درمان مشکلات اختلال ارگاسم در آقایان