تاریخ انتشار: 1397/11/09 20:29
کد خبر: 112002

محمد زینالی: 3 نفر مانند بهاری در ایران بود، در دنیا حرفی برای گفتن داشتیم

کاپیتان تیم فوتبال نود ارومیه به تمجید از یحیی بهاری و وحید بیاتلو پرداخت.
محمد زینالی: 3 نفر مانند بهاری در ایران بود، در دنیا حرفی برای گفتن داشتیم

 محمد زینالی هافبک تیم نود ارومیه در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با گل گهر سیرجان گفت: هواداران گل گهر نیز به این موضوع اعتقاد داشتند که تیم‌شان مقابل تیم نود ارومیه حرفی برای گفتن نداشت. اول بازی را ما دفاع کردیم و آنها روی ما فشار آوردند اما هیچ موقعیتی نداشتند که یک شوت شانسی از راه دور زدند که همان توپ گل شد و بازی را مدیریت کردند و به برتری رسیدند.

وی افزود: ما نیز پس از دریافت گل روی دروازه گل گهر فشار آوردیم و در نیمه دوم، کل بازی دست ما بود. آنها فقط دفاع می‌کردند و خیلی وقت تلف کردند. شماره 14 گل گهر فقط 5 بار خودش را به زمین انداخت و وقت تلف کرد. آنها دنبال برتری 1-0 بودند که به همین موضوع دست یافتند. داور بازی نیز در دو صحنه بسیار راحت از موضوع گذشت که فکر کنم می‌توانست بهتر سوت بزند.

وی درخصوص حمایت مسئولین از تیم نود گفت: اگر حمایت مسئولین استانی از تیم ما بیشتر شود، قطعا در لیگ خواهیم ماند. بازیکنان و کادرفنی بسیار جوان و باهوشی داریم و به راحتی می‌توانیم در لیگ بمانیم.

زینالی درخصوص بیاتلو نیز گفت: آقای بیاتلو مربی خیلی خوبی است. تفکرات تیم‌های حریف را به راحتی می‌داند و به خوبی به ما انتقال می‌دهد و بسیاری از امتیازاتی که کسب کردیم، بخاطر آنالیزهای خوب ایشان بوده است. قطعا آقا وحید را در تیم‌ها و جایگاه‌های بهتر خواهیم دید.

وی درخصوص عدم حمایت مسئولین گفت: متاسفانه چون تیم بد جمع و جور شد و چون در اول فصل نتایج بدی گرفت، فقط می‌گویند که چرا این تیم نتیجه نمی‌گیرد. چون تیم دیر بسته شده مسئولین شهری اول جلو نیامدند و فقط آقای بهاری ماند که خودشان همه چیز را برعهده گرفت و خداروشکر ریسک ایشان جواب داد و اکنون که مردم نیز از تیم ما حمایت کردند، مسئولین و خصوصا استاندار نیز پای کار آمده است. فکر کنم اگر بتوانیم تیم را نگه داریم، شرایط نود ارومیه در فصل بعد خیلی بهتر خواهد شد.

کاپیتان نود ارومیه در خاتمه عنوان داشت: از هواداران تیم‌مان تشکر می‌کنم که در سرما و گرما به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند و انشالله در همین پنجشنبه نیز به ورزشگاه بیایند و به ما کمک کنند. از آقای بیاتلو که به ما جوانان اعتماد کرده و راس آن آقای بهاری که اعتماد کرده به تمامی ما تقدیر و تشکر کنم. اگر در کل کشور ایران سه نفر مانند آقای بهاری بودند فوتبال ما در جهان نیز حرفی برای گفتن داشتیم. 24 ساعت به فکر تیم است و نه تنها این تیم سودی برای او نداشته بلکه ضرر نیز داشته و امیدوارم مسئولین قدر این مرد را بدانند.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kd6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوار کلین شیت‌های نود ارومیه پاره شد/ پورسواریان، سوار بر روی آرزوهای نود!
اختصاصی فرتاک ورزشی|