تاریخ انتشار: 1396/01/24 18:29
تکواندو جام باشگاههای آسیا- ساری؛
کد خبر: 217350

شهرداری ورامین و شهدای مدافع حرم به نیمه نهایی صعود کردند

در ادامه رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا دو تیم شهدای مدافع حرم ساری و شهرداری ساری با شکست رقبای خود به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
شهرداری ورامین و شهدای مدافع حرم به نیمه نهایی صعود کردند

این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور هشت تیم شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق(پلیس و الکتریک) به مدت دو روز به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری آغاز شد.

در رقابتهای نوبت عصر و بازیهای دور دوم مقدماتی، شهرداری ورامین در دومین دیدار برابر نماینده عمان 3 بر2 صاحب برتری شد و با 6 امتیاز صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرد.پیام خانلرخانی که در سه مبارزه ابتدایی توسط قشقایی، محمدخانلو و بیگلو صاحب پیروزی شده بود، در دو مبارزه آخر تکواندوکاران خود را به میدان نفرستاد.

این تیم که به عنوان تیم نخست از گروه یک صعود کرده در آخرین بازی مرحله مقدماتی به مصاف پلیس عراق می رود. در دیگر بازی این مرحله پلیس عراق برابر پاکستان به برتری 4 بر یک دست پیدا کرد. در این گروه نماینده عمان با در اختیار داشتن بهزاد ایلخانی و روح الله طالبی دو تکواندوکار عنوان دار کشورمان دور سوم پاکستان را شکست داد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در گروه دوم، شهدای مدافع حرم ساری پس از آنکه آریانای افغانستان را دور نخست شکست داد، دور دوم عمان را 5 بر صفر شکست داد و سپس برابر مقاومت ایران هم با همین نتیجه صاحب پیروزی شد و با 9 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهدی محمودی، کامران امانلو، احسان امینی، عرفان حیدری و محمد خاکسار مردان پیروز ساروی ها در این دو مبارزه بودند. در این گروه نیز مقاومت ایران با برتری در آخرین بازی مرحله مقدماتی برابر«آریانا»ی افغانستان به نیمه نهایی صعود کرد.

بنابراین در مرحله نیمه نهایی صبح فردا شهرداری ورامین به مصاف مقاومت می رود و شهدای مدافه حرم ساری نیز با نماینده عمان دیدار می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27m8kg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام برنامه تکواندوی جام باشگاههای آسیا

از رفعتی تجلیل کرد
هیئت تکواندو استان کرمانشاه: