تاریخ انتشار: 1396/02/27 10:51
از سوی کمیته انضباطی؛
کد خبر: 210298

آراء انضباطی دو دیدار لیگ یک اعلام شد

کمیته انضباطی در خصوص تخلفات دو دیدار از مسابقات لیگ دسته اول آرای خود را اعلام کرد.
آراء انضباطی دو دیدار لیگ یک اعلام شد

به گزارش فرتاک ورزشی، درمسابقه تیم های نساجی مازندران و راه آهن تهران که چهارم اردیبهشت برگزار شد، سیروس دین محمدی سرمربی تیم راه آهن به دلیل رفتار غیر مسئولانه و اعتراضات مکرر منجر به اخراج که منطبق با بندهای 4و5 ماده 66 آیین نامه انضباطی است، به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ضمنا آرش کیانیان سرپرست تیم راه آهن به دلیل رفتار زننده و بیان الفـاظ ناشایست  نسبت به مسئولین سـازمـان لیـگ و فدراسیــون فوتبال، به استناد بندهای 4و5 ماده 66 آیین نامه انضباطی و با توجه به سوابق قبلی ، به سه جلسه محرومیت و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیــدار تیـم هـای گــل گــهر سیرجان و سـپـیــدرود رشـت، کـه چـهـارم اردیبـهـشـت مـاه در ورزشـگاه ســیرجـان بـرگـزار شـد ،حمید سجادی مربی دروازبانهای تیم سپیدرود رشت به دلیل اعتراضات مکرر منجر به اخراج کـه منطبق با بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی است، به تذکر کتبی محکوم  و وینـگوبگوویچ سرمربی تیم گل گهر سـیرجان به دلیل رفـتار زننده و ناشـایـست منجر به اخـراج که منـطبق با بـندهای 4 و5 ماده 66 آیین نامه انضباطی است ، به یک جلسه محرومیت و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mzd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای افردای که در کمیته انضباطی نقش اجرای قانون را دارند متاسفم/ اگر نتوانیم حقمان را بگیر ادامه کار را با فیفا انجام میدهیم

از محرومیت گل‌محمدی تا پایان فصل تا نقره داغ شدن سایر تیم‌ها
اعلام آخرین آرای انضباطی تیم‌های لیگ یکی؛