تاریخ انتشار: 1395/07/16 11:49
اختصاصی/
کد خبر: 257198

حق شناس: همچنان مصمم هستیم که بالای جدول بمانیم

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تمام توانمان را می گذاریم تا نشان دهیم که همچنان مصمم هستیم که بالای جدول بمانیم.
حق شناس: همچنان مصمم هستیم که بالای جدول بمانیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سهیل حق شناس درباره انصراف از جام حذفی به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: انصراف ما ازجام حذفی فقط و فقط مشکلات مالی و دیرکرد مطالبات بازیکنان ها بود. در واقع یک جور اعتراض به وصول نشدن مطالبات دو ساله بچه ها بود. 

با توجه به نتایج خوب چرا این بحران مالی در تیم شما دیده می شود او اینطور پاسخ داد: در این 8 بازی ما تنها به ملوان باخته دادیم، صحبت سر این است که بچه ها خیلی تحمل کردند. از سه سال پیش یک گروه جدید مدیریتی باشگاه را در اختیار گرفتند و طی این 3 سال قرار شد که به تعهدات خودشان عمل کنند. سال اول بازیکن ها در دور دوم با اختلاف دو یا سه امتیاز نتوانستیم بالا بیاییم و شهرداری اراک و خیبر بالا آمدند اما سال بعد بچه ها باز هم قرارداد بستند و تیم را آوردند بالا و امسال هم تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفتیم اما هیچ کدام از وعده ها عملی نشد. به هر حال بازیکن ها خرج و مخارج دارند و به جایی رسید که توان و تحملش را نداشتند. تصمیم داشتیم بازی مقابل استقلال اهواز بازی نکنیم که تماشاچی ها درخواست کردند این مسابقه را انجام بدهیم و ما هم نخواستیم روی آنها را زمین بزنیم و تصمیم گرفتم اگر قرار است اعتراضی کنیم در اوج اعتراض کنیم نه اینکه بازی را ببازیم که حرف و حدیث پیش بیاید و بگوییم کارخودمان را می کنیم و انجام تعهدات دو طرفه است یک طرف باشگاه و یک طرف بازیکنان؛ ما به عنوان متعهد این سمت کار خودمان را انجام دادیم ولی باشگاه به تعهداتش عمل نکرد و در جام حذفی دامن تیم را گرفت. 

وی انگیزه شان برای حضور در جام حذفی را اینطور بیان کرد: در تمام دنیا تیم های کوچکی که از ذهن ها دور شده اند دنبال یک فرصت برای نشان دادن خودشان می گردند تا یک جورهایی پدیده شوند. اما خودم احساسم این است که ما بعد از سال ها حضور در لیگ دسته اول اگر قرار بود در جام حذفی هم شرک کنیم خیلی خسته می شدیم و از آن شرایطی که داریم با توجه به بضاعت مالی که داریم دور می شدیم. خیلی بابت عدم حضورمان در جام حذفی ناراحت نیستم و تنها ناراحتی ام تماشاگران هستند که دوست داشتند ما با 4 تا تیم بزرگتر و اسمی تر بازی کنیم که خب نشد. 

مهاجم سپیدرود علت عدم حضورش در بازی هفته هشتم را نظر سرمربی اعلام کرد: طبق نظر کادرفنی مقابل استقلال اهواز حاضر نشدم اگرچه به دلیل مشکلات مالی و تیمی از لحاظ روحی شرایط مساعدی برای رویارویی با اهوازی ها نداشتم. آقای نظرمحمدی تصمیم گرفتند یک هفته استراحت کنم چون بازیکنی که فکرش مشغول است احتمال مصدومیتش زیاد است.

او در پایان درباره مسابقه با نفت مسجدسلیمان هم خاطرنشان کرد: ما 12 روز تمرین نکردیم و مسلما این مساله فشار زیادی روی بازیکن ایجاد می کند. نفت مسجدسلیمان هم به دنبال خارج شدن از بحران نتیجه گیری است، ما فیلم بازی آنها را هم دیدیم و فکر می کنم به شخصه کار سختی مقابل این تیم داریم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nvxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حق شناس: باید طرفداران سپیدرود را خوشحال کنیم
اختصاصی/