تاریخ انتشار: 1396/06/28 20:19
زورمان به بادران رسید اما به کمک داور خیر!
کد خبر: 182174

مهندس شاهوردی: برای شکایت از کمک داور بازی مدارک لازمه را داریم

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری تبریز معتقد است که حق این تیم مقابل بادران خورد شده است.
مهندس شاهوردی: برای شکایت از کمک داور بازی مدارک لازمه را داریم

 مهندس شاهوردی مدیر عامل شهرداری تبریز در گفت و گو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" گفت: مدارک لازم را جمع کرده ایم و از کمک داور بازی به کمیته انطباطی شکایت می کنیم.

وی افزود: چطور  میشود برای یک تیم پنج پنالتی در پنج بازی بگیرند؟! بازیکن بادران در محوطه جریمه تیم ما با دست توپ را کنترل می کند اما به ضرر ما پنالتی میگیرند. جالب تر اینکه داور وسط ادامه بازی میدهد اما کمک داور باز پرچم زده و با اصرار پنالتی میگیرد.

مدیرعامل شهرداری تبریز ادامه داد: آقایان مسئول چرا به این راحتی و مثل ِآب خوردن حق تیم های شهرستانی را میخورید؟ از آقای تاج و رییس کمیته انظباطی میخواهیم به این گونه حق خوری ها ورود کنند و با خاطیان برخورد کنند. امیداورم داور مسابقه پیش وجدان خود و خدا راحت باشد.

وی خاطر نشان کرد: بازی برده ما مقابل بادران را کمک داور بازی با اعلام پنالتی در یک صحنه و  بعد دقایقی با گزارش نادرست خود به داور وسط که باعث اخراج مدافع ما شد، برهم زد و سبب تساوی شد. ما شکایت خود را تا آخر پیگیری خواهیم کرد و برای همین منظور مدارک لازم و فیلم بازی را به کمیته انضباطی خواهیم فرستاد و امیدواریم حق را به حقدار بدهند.

شاهوردی در پایان گفت: بادران تیم پولداری است ولی نباید حق تیم های شهرستانی خورده شود. بازیکنان و کادر فنی ما از جان مایه گذاشتند و برای پیروزی هر کاری کردند، زورمان به حریف رسید ولی متاسفانه به کمک داور بازی خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27p5gv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیلم بازی شهرداری تبریز و بادران به کمیته اخلاق ارسال شد
برخی بازیکنان و مربیان هنوز حرفه‌ای نشده‌اند؛

اعلام لیست 19 نفره بادران مقابل شهرداری تبریز
محرومیت سه مهره کلیدی بادران؛

پیش بازی شهرداری تبریز-بادران تهران؛ غول‌کشی در تبریز!
صالح‌پناهی یا ربیعی؛ کدامیک مات می‌شوند؟!