تاریخ انتشار: 1396/06/02 22:25
کد خبر: 186926

برای قهرمانی باید همه تیم ها را شکست دهیم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: ترکیه تیم قدرتمندی است و به دلیل اینکه بازیکنان ایران مصمم به شکست حریف بودند، این تیم را از پیش رو برداشتیم.
برای قهرمانی باید همه تیم ها را شکست دهیم

محمد وکیلی پس از پیروزی ایران برابر ترکیه و صعود به جمع هشت تیم برتر رقابت های جهانی بحرین، افزود: تیم ترکیه بسیار قدرتمند بود و از بازیکنانی بهره می برد که در تیم جوانان و امید این کشور نیز سابقه بازی داشتند. این بازیکنان از بهترین های این دوره از رقابت ها هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بازیکنان ایران نیز از آمادگی روانی بسیار خوبی برخوردارند، گفت: کادر فنی و فدراسیون برای این بازیکنان زحمات زیادی کشیدند و آنان مصمم بودند که به خاطر این مسابقه زحمات چندین ماهه تیم را از بین نبرند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ادامه داد: البته بازیکنان ایران در ابتدای این مسابقه از نظر روحی و روانی آمادگی لازم را نداشتند و تیم چند امتیاز نیز عقب افتاد اما با کنترل کادر فنی و خود بازیکنان کم کم به شرایط ایده آل رسیدند. ست دوم ترکیه خیلی خوبی بازی کرد، اما در ست سوم ایران از ابتدا فاصله را افزایش داد تا برتری سه بر صفر خود را کامل کند.

وکیلی یادآور شد که این برد چیزی از ارزش های تیم ترکیه کم نکرد، چون تیم بسیار خوبی بود. به این تیم احترام می گذارم، فلسفه این رقابت ها آماده کردن نوجوانان برای آینده والیبال جهان است که این رشته ورزشی همچنان با نشاط پیگیری شود.

وی درباره حریف آینده تیم ایران از بین دو تیم بحرین یا برزیل گفت: فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنیم، برای قهرمانی باید همه تیم ها را شکست دهیم. برزیل از تیم های خوب این مسابقات است و بحرین نیز میزبان است.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین مرحله پلی آف رقابت‌های قهرمانی جهان در بحرین موفق به شکست ترکیه شد و به جمع هشت تیم برتر جهان صعود کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pxxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 وکیلی: قول می‌دهم در جهانی بر روی سکو برویم