تاریخ انتشار: 1395/11/27 21:35
توضیحات آقای گل لیگ یک درباره اخراج از تیم؛
کد خبر: 228905

عباس‌زاده: فقط برای نام نساجی و هودارانش بازی می کنم

آقای گل لیگ دسته اول در حمایت از هم‌تیمی خود از سوی باشگاه نساجی محروم شده است.
عباس‌زاده: فقط برای نام نساجی و هودارانش بازی می کنم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد عباس‌زاده مهاجم تیم فوتبال نساجی به دلیل اتفاقات منجر به اخراجش در بازگشت‌شان از خرم‌آباد به توضیح در این مورد می‌پردازد:

در بازگشت‌مان از خرم‌آباد آن هم با نتیجه شکست 2 بر یک‌ همه به نوعی از سوی دوستان و آشنایان با پیامک‌های در صفحات اجتماعی مبنی بر عملکرد بدمان مواجه شدیم که خب این موضوع مسافت 17، 18 ساعت را برایمان بیشتر هم کرد. در این حین صدایی از جلوی اتوبوس به گوشم رسید که من را به آن سمت کشاند تا ببینم چه اتفاقی افتاده است.

وقتی به طرف جلوی اتوبوس رفتم دیدم که هانی اسماعیلی کاپیتان دوم تیم با مربی گلرها مشغول جر و بحث است، من به عنوان کاپیتان اول به سمت‌شان رفتم تا ببینم علت درگیری لفظی‌شان چیست؛ مربی گلر‌هایمان می‌گفت "ما باخته‌ایم آن وقت تو برای خودت آواز می‌خوانی". اسماعیلی می‌گفت "قسم چه کسی را بخورم که باور کنید من به هیچ عنوان حتی زمزمه‌ای هم نمی‌کردم چطور می‌گویید آواز می‌خواندم."

من هم به حمایت هانی رفتم و به مربی گلرهایمان گفتم که شما نمی‌توانید برای ما تعیین تکلیف کنید که چرا باخته‌ایم آن هم زمانی که یک سمت این ماجرا به گل خوردن گلرمان هم برمی‌گردد(با احترام به عملکرد وحید مهدی خانی دوازبان تیممان در بازی مقابل خیبر). به ایشان گفتم "چرا سر و صدا می‌کنید اگر باختیم همه باختیم." ما باید تا قائمشهر در اتوبوس لال شویم و هیچ چیزی نگوییم، باخت و برد یک تیم موضوعی طبیعی است و دیگر جار و جنجال ندارد.

شما فکر می‌کنید ما از گرفتن این نتیجه خوشحالیم؟ تلاش نکردیم که نتیجه را جبران کنیم؟ از زمان سوار شدنمان دائما از هر کسی که ما را می‌شناسد، پیام "چرا بد بازی کردید"، "چرا چنین نتیجه‌ای گرفتید"، چرا و چراهای بسیار به دستمان رسیده است، در این باخت فقط یک نفر مقصر نیست، در واقع تیمی که می‌بازد، مقصران اصلی‌اش فقط بازیکنان یا فقط کادرفنی نیستند. ما هم می‌توانیم بگوییم که عملکرد شما بد بوده و خوب با گلرت کار نکرده‌ای. شما اگر بابت عملکرد بد دروازه‌بان ناراحت هستید ناراحتی‌تان را سر بازیکن خالی نکنید. عملکرد خوب یا بد ما به سرمربی مربوط می‌شود نه شما یا کمک مربی.

پس از آن امروز به من گفتند در اختیار باشگاه هستی و اجازه حضور در تمرینات را نداری؛ فقط می‌توانم این را بگویم که آمدنم به نساجی فقط و فقط به خاطر هواداران بود و گوش به فرمان آنها هستم اگرچه من به نظر سرمربی تیم احترام می‌گذارم و ایشان حتی اگر در گوشم هم بزنند، سرم را بالا نخواهم آورد. اما باز هم می‌گویم من به خاطر آقای پرهام، سرمربی تیم یا مدیرعامل به نساجی نیامده‌ام بلکه به درخواست هواداران بعد از یک سال به اینجا آمدم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5glk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عباس زاده و اسماعیلی در اختیار باشگاه قرار گرفتند
درگیری در اردوی نساجی در خرم آباد؛

خیبر با 8 گل دانشگاه لرستان را بدرقه کرد
اختصاصی/ در دیداری دوستانه رقم خورد؛

مهدی عبدی: می‌توانستیم بازی را پرگل ببریم
اختصاصی/ هافبک خیبر مطرح کرد؛