تاریخ انتشار: 1402/05/09 12:00
کد خبر: 1805

برای درمان طبیعی پروستات چی بخوریم؟

پروستات غده‌ای به اندازه گردو است که در زیر مثانه آقایان قرار دارد.
برای درمان طبیعی پروستات چی بخوریم؟

پروستات غده‌ای به اندازه گردو است که در زیر مثانه آقایان قرار دارد. این غده مایع منی تولید می‌کند که وجود آن برای تغذیه و انتقال اسپرم لازم است. اگرچه پروستاتیت (Prostatitis) یا التهاب و تورم پروستات می‌تواند آقایان را در هر سنی تحت تأثیر قرار دهد اما در مردان ۵۰ ساله یا مسن‌تر شایع‌تر است. در ادامه با روش های درمان طبیعی پروستات آشنا می شویم. همراه ما باشید.

دلایل بروز این بیماری هنوز کاملا مشخص نیست. اگر پروستاتیت ناشی از عفونت باکتریایی باشد، معمولاً با آنتی‌بیوتیک قابل درمان است. بسته به علت، پروستاتیت می‌تواند به تدریج یا ناگهانی ظاهر شود. گاهی نیز بدون درمان فروکش می‌کند. برخی از انواع پروستاتیت ماه‌ها طول می‌کشند یا مدام عود می‌کنند (پروستاتیت مزمن).

از علائم پروستاتیت می‌توان به احساس درد یا سوزش هنگام ادرار کردن، تکرر ادرار به ویژه در شب، وجود خون در ادرار، درد در ناحیه شکم، کشاله ران یا کمر، درد در ناحیه بین کیسه بیضه و راست‌روده، درد یا ناراحتی آلت تناسلی یا بیضه‌ها، انزال دردناک و علائم و نشانه‌های آنفولانزا (به علت پروستاتیت باکتریایی) اشاره کرد.

به محض بروز هرکدام از این علائم باید به پزشک مراجعه کنید. اگرچه عامل اصلی سرطان پروستات بروز جهش در DNA سلولهای پروستات است اما عدم کنترل التهاب پروستات نیز می‌تواند زمینه بروز آن را فراهم کند.

در کنار درمان‌های دارویی، پیشنهاد می‌کنیم به نوع تغذیه خود نیز اهمیت بدهید. تجربه نشان داده است که بعضی از داروهای گیاهی (گیاه درمانی پروستات) یا روش‌های درمانی طب سنتی برای کاهش التهاب پروستات در اثر عفونت یا سرطان معجزه می‌کنند. در این مطلب مفصل در مورد درمان طبیعی پروستات صحبت خواهیم کرد.

  • بیشتر بخوانید:
علت جابجا شدن غضروف بینی بعد از عمل چیست؟
مهم‌ترین دلایل مرگ جراحی بینی چیست؟
راینوپلاستی و تغییر چهره بعد عمل بینی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2addv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مراحل سرطان غده پروستات