تاریخ انتشار: 1396/07/12 19:59
خونه به خونه هم بازی را برد هم دل تماشاگرانش؛
کد خبر: 179853

سلفی/ قاطعانه‌ترین پیروزی خونه به خونه مقابل ایرانجوان

بازی باید فاصله‌ای 5 گله داشت. هر چند نتیجه ثبت شده 3 به یک به سود بابلی ها در مقابل ایرانجوان بوشهر هم راضی کننده و امیدبخش است.
سلفی/ قاطعانه‌ترین پیروزی خونه به خونه مقابل ایرانجوان

 خونه به خونه سه امتیاز خانگی را گرفت تا 11 امتیازی شده و همچنان گارد خود را برای رسیدن به صدر جدول حفظ کند. برتری بی چون و چرای بابلی ها در خانه مقابل ایرانجوان قابل پیش بینی بود اما اینکه در کنارش بازی زیبا و در خور انجام دهند، نه!

بابلی ها با انسجام خوب نشان دادند توانایی خود را با تفکرات جواد نکونام منطبق کردند و رشد فنی تیم مقابل یکی از سختکوش ترین های لیگ یک کاملا محسوس بود و به چشم می آمد.

خونه به خونه سه گل توسط محمد قاسمی نژاد در نیمه اول و سجاد مشکل پور و روح الله باقری در نیمه دوم زد و پنالتی بوشهری ها را هافبک ساروی این تیم اویس کردجهان به ثمر رساند. حال آنکه بابلی ها 13 بار به سمت دروازه رقیب شوت زدند که فقط 6 بار درون چارچوب بود و با 10 کرنر در طول بازی احاطه محسوسی داشتند اما فقط سه گل ثبت شد.

تماشاگران بابلی که زیر باران ایستاده تیمشان را تشویق کردند از جواد نکونام همین را می خواهند که در خانه باج ندهند و فقط پیروز باشند. آنها به شدت همراهی کردند و پاسخ آن را با بازی بی پروا اما هوشیارانه تیم برای بردن گرفتند.

خونه به خونه در 7 بازی 3 برد دارد که هفته بعدی می تواند تیمش را بالانس کند. این تیم دیگر راحت امتیاز نمی دهد و انگار برایش فصل تازه شروع شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ag6ve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام به بالانشینان ملحق شد/ تغییر مربی برای ایرانجوان کار ساز نشد
پیروزی خونه به خونه مقابل ایرانجوان؛

آخرین اخبار از ایرانجوان پیش از سفر به بابل
غیبت سه مهره کلیدی و سفر به ساری به جای بابل؛

از قرمزپوش شدن قائدی تا انتقال پورمحمد به لیگ برتر
اختصاصی| از نقل و انتقالات لیگ یک چه خبر؟(بخش اول)؛