تاریخ انتشار: 1395/09/27 16:25
اختصاصی/
کد خبر: 242353

دغاغله: رتبه‌های اول تا نهم در امتیاز به هم نزدیک‌اند

مهاجم مس کرمان در دیدار پایانی مس مقابل اکسین توانست 2 گل به ثمر برساند و بازی‌های نیم فصل‌شان را با برد به پایان برسانند.
دغاغله: رتبه‌های اول تا نهم در امتیاز به هم نزدیک‌اند

مهدی دغاغله درباره پیروزی مقابل اکسین به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: بازی سختی بود، درست است که ما 3 گل به ثمر رساندیم و این نتیجه را در حالی کسب کردیم که از دقیقه 16 ده نفره شدیم. این بدان معناست که همه بازیکنان مس یکدل هستند و کسی در این رقابت‌ها تا به اینجا کم کاری نکرده و تا به امروز هم بیش از توانشان کار کردند امیدوارم با انرژی که در بازیکنان ما وجود دارد این نتایج خوب در ادامه برایمان رقم بخورد.

مس بعد از 11 هفته تساوی توانست پیروزی کسب کند و دغاغله در این خصوص می گوید: مساوی بهتر از باخت است. ما می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم اما خب یکسری اتفاقات ابتدای فصل یقه مس را گرفت و بیشتر نتایجی که کسب کردیم تساوی بود اما اگر نبردیم حداقلش باخت هم نداشتیم و تساوی کسب کردیم. به نظرم  با صدر خیلی اختلاف نداریم و درنیم فصل اگر خدا بخواهد می توانیم نتایج بهتری بگیریم.

او درباره حضورش در لیگ یک هم گفت: فوتبال است و این اتفاقات طبیعی است دیگر پیش آمد.  امسال سطح لیگ یک با لیگ‌برتر با هم برابری می‌کند. سازمان لیگ و فدراسیون باید این را در نظر بگیرند که سهمیه را بیشتر کند تا تیم ما نیز بتواند در رقابت لازم نتایج خوبی را کسب کند و به لیگ‌برتر برسد.

وی درباره اینکه 6 تیم بالای جدول جزو مدعیان صعود به لیگ هستند خاطرنشان کرد: 6 تیم نه، به نظرم تا رتبه نهم همه مدعی هستند و اختلاف آنچنانی در امتیازات وجود ندارد ما 21 امتیازی هستیم و صدر 31 امتیاز است و این اختلاف زیادی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akr7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس کرمان چگونه اکسین را شکست داد/ روحیه جنگندگی به مس بازگشت