تاریخ انتشار: 1395/10/26 18:50
کد خبر: 235705

آماری از مسی که باعث حسادت رونالدو می شود

لیونل مسی با گلزنی مقابل لاس پالماس به رکوردی تازه دست یافت.
آماری از مسی که باعث حسادت رونالدو می شود

ستاره بارسلونا بعد از این که در بازی مقابل لاس پالماس گل زد، به این رکورد رسید که مقابل همه تیم های حال حاضر لالیگا گل زده است. او پیش از این فقط گل مقابل لاس پالماس را کم داشت و یک بار هم خاوی واراس، دروازه بان لاس پالماس پنالتی اش را هم مهار و از این طریق مانع رکوردزنی او شده بود.

ما در دیداری که بارسا 5 بر صفر لاس پالماس را شکست داد مسی در نیمه دوم گل زد و حالا او مقابل 35 تیم مختلف که در رقابت های لالیگا حاضر بوده اند گل زده است.

کریس رونالدو، رقیب سنتی مسی هنوز به این رکورد دست نیافته است. او تا به حال مقابل 19 تیم از تیم های سطح برتر گل زده است. در روز 20 آوریل که تیم زیدان به مصاف لگانس می رود می تواند رکوردش را به 20 تیم برساند.

اما با وجود گلزنی مقابل 35 باشگاه، هنوز 3 باشگاه هستند که مسی مقابل آن ها گلزنی نکرده است: خرز، مورسیا و کادیز. البته هیچ یک از این تیم ها در رقابت های سطح برتر اسپانیا بازی نمی کنند و شاید اگر بتوانند به رده بالاتر صعود کنند از مسی گل بخورند.

مسی 29 ساله در حال حاضر با 13 گل زده بهترین بازیکن لیگ اسپانیا است و یک گل بیشتر از سوارس، هم تیمی اش در بارسلونا و دو گل بیشتر از لاگو آسپاس از سلتاویگو و رونالدو زده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akyvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعنه دیگو سیمئونه به توپ طلای رونالدو