تاریخ انتشار: 1397/06/18 17:20
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 131053

اوج بی‌برنامه‌گی در لیگ یک؛ مسئول مسابقات را هوشیار کنید

لیگ یک امسال یکی از بی‌نظم‌ترین لیگ یک‌های تاریخ می‌باشد.
اوج بی‌برنامه‌گی در لیگ یک؛ مسئول مسابقات را هوشیار کنید

 حسین پنبه‌کار؛ اگر بگوئیم سازمان لیگ و در راس آن رئیس حوزه لیگ یک در این بی‌برنامه‌گی‌ها کوتاهی کرده است شاید کمی اغراق کرده باشیم و باید اذعان داشت که اکثر باشگاه‌ها، سیاه جامگان، نفت تهران، نفت تهران، نود ارومیه، خونه به خونه و شهرداری تبریز نیز به دلیل عدم ثبات مدیریتی در این بی‌نظمی‌ها نقش داشته‌اند.

از نکات بسیار خوب لیگ یک امسال برگزاری مسابقات طی دو روز و در ساعات انتهایی روز بود که جای تقدیر از مسئولین این بخش را دارد. اما خشم هواداران و خبرنگاران حوزه لیگ یک نسبت به این بی‌نظمی‌ها زمانی شعله‌ور می‌شود که بدانیم سازمان لیگ در ساعت برگزاری مسابقات دست برده، و با تغییر آن سبب هرج و مرج می‌شود.

به عنوان مثال در هفته چهارم لیگ یک بازی شهرداری تبریز و نود ارومیه یک ساعت و نیم زودتر از زمان اعلام شده سازمان لیگ آغاز شد. بازی در مشهد نیم ساعت زودتر سوت خورد و همین طور در شهرهای دیگر نیز ساعت برگزاری بازی‌ها توسط سازمان لیگ به اجرا در نیامد و درحالی که ساعت بازی‌ها تغییر کرده بود، مسئول مسابقات لیگ یک حتی در این خصوص اطلاع رسانی لازم را نیز به همراه نیاورد.

تغییر ساعات بازی‌ها بدون اطلاع رسانی سبب شد تا علاوه بر سرگردانی میان هواداران تیم‌ها، موجب اختلال در برنامه کاری خبرنگاران حوزه لیگ یک نیز شود و از آقای محمودزاده تقاضا داریم ساعت بازی‌های لیگ یک باتوجه به اعلام سازمان لیگ برگزار شود و چنانچه ساعت برگزاری بازی تغییر می‌کند، اطلاع رسانی کافی صورت گیرد تا شاهد چنین بی‌نظمی‌هایی در لیگ یک نباشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2al9rg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمودزاده: استقلال جنوب به سرخپوشان تبدیل نشده است

نقدی بر بلاتکلیفی سه تیم لیگ یکی؛ محمودزاده پاسخگو نیست!
اختصاصی| 15 روز تا آغاز مسابقات لیگ یک؛