تاریخ انتشار: 1398/12/25 16:51
کد خبر: 67577

پدیده رقابت های لیگ دسته یک هستیم / تعطیلی مسابقات برای سلامتی همه لازم بود

مهاجم نود ارومیه گفت:تیم فوتبال نود ارومیه را می‌توان پدیده مسابقات این فصل دانست.
پدیده رقابت های لیگ دسته یک هستیم / تعطیلی مسابقات برای سلامتی همه لازم بود

علیرضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی اظهار داشت:خدا رو شکر امسال به شخصه فصل بسیار خوبی رو پشت سر گذاشتم چه از لحاظ فردی و چه از لحاظ تیمی،خدا رو شاکرم که موفق شدم در نیم فصل اول از نگاه دنبال کنندگان سایت فرتاک ورزشی بعنوان بهترین هافبک چپ نیم فصل اول انتخاب بشم که قطعا حضورمان در بین مدعیان در این انتخاب بی تاثیر نبوده است.

وی افزود:تیم ما یک تیم نو پا در لیگ آزادگان هست و تا اینجا بسیار خوب نتیجه گرفتیم و بعنوان پدیده لیگ امسال هم می‌توان انتخاب شویم. 

مهاجم تیم نود ارومیه گفت:نمی‌توان گفت که تعطیلات خوب یا بد بوده است اینکار حتما باید انجام می‌شد و چون نفس ورزش برای سلامتی است و با برگزاری بازیها مطمئنا سلامتی بازیکنان به خطر می افتاد.

قاسمی در مورد اتمام سال ۹۸ گفت:به شخصه از لحاظ فوتبالی سال بسیار خوبی داشتم و یکی از بهترین فصل های فوتبالی خودم رو پشت سر گذاشتم امیدوارم در این ۸ بازی باقیمانده بتوانم این روند رو حفظ کنم

قاسمی در مورد آرزویش در سال ۹۹ اظهار داشت:امیدوارم از لحاظ ورزشی پیشرفت کنم و با تیم نود ارومیه به لیگ برتر صعود کنم ،اما آرزوی غیر ورزشی اینکه امیدوارم در سال ۹۹ شاهد هیچ رویداد و حادثه ای نباشیم و همه مردم کشورم در صحت و سلامت به سر ببرند. 

وی خاطر نشان کرد:در آخر تشکر میکنم از زحمات پدر و مادرم و همچنین تشکر ویژه از آقای بیاتلو که در این فصل خیلی بهم کمک کردن امیدوارم بتونم گوشه ای از زحماتشون رو جبران کنم و همچنین  از شما و همکاران زحمتکشتون تشکر می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amewk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از سقوط نکردن تیم سپیدرود اطمینان دارم/تعطیلی به ضرر تمام تیم ها است
اختصاصی/مهیار نوری؛

سلامت بازیکنان در معرض خطر است!
اختصاصی/تمرین تیم های لیگ یکی ادامه دارد؛