تاریخ انتشار: 1396/08/30 20:04
مدیرعامل اروند خرمشهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 172777

سامری: به کسی باج نمی‌دهم/ مشکلی برای جذب بازیکن جدید نداریم/ با فرد معلوم الحال برخورد خواهیم کرد

مدیرعامل تیم فوتبال اروند خرمشهر نسبت به حواشی هفته گذشته این باشگاه واکنش نشان داد.
سامری: به کسی باج نمی‌دهم/ مشکلی برای جذب بازیکن جدید نداریم/ با فرد معلوم الحال برخورد خواهیم کرد

 امیر سامری مدیرعامل تیم فوتبال اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط این باشگاه گفت: ابتدا به نمایندگی مردم عزیز خرمشهر و جامعه ورزشی این شهر ابراز همدردی و به بازماندگان زلزله اخیر کرمانشاه و کردهای غیور تسلیت عرض می‌کنم چرا که ما خرمشهریها با همه وجود هم جنگ زده بودیم و مشکلات بعد از جنگ تا کنون به مانند زلزله ده ریشتری مردم محروم و رنجکشیده این شهر را هر روز بارها می لرزاند.

وی افزود: جا دارد قهرمانی نیم فصل کارون اروند را در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تبریک و تشکر کنم از بچه های باغیرت، شجاع و رفیق های عزیزم و همچنین کادرفنی خوب و یک دل و یک دست که زحمات شبانه روزی آنها منجر به کسب نتایج خوب و آبرومند برای شهر عزیزم گردید.

وی درخصوص حواشی هفته اخیر اروند گفت: در خصوص بحث های اخیری که به منظور ایجاد حاشیه  توسط برخی افراد که متاسفانه خود را شرافتمند در فوتبال میدانند و جا نماز را به خوبی آب می کشند که صد البته سال گذشته هم از ضعف فنی و مدیریتی آنها ضرر کردیم و به لیگ یک صعود نکردیم، صحبت های منتشر شده که جا دارد از این سایت خبری به آن پاسخ دهم.

سامری ادامه داد: الحمدالله اولین قسط بازیکنان تیم از هفته های گذشته پرداخت و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم. از لحاظ البسه، ترانسفر، هتلینگ و دیگر امورات قاعدتا یکی از بهترین تیم های لیگ دو و حتی لیگ های یک و برتر هستیم که این موارد را هم بازیکن و هم مربیان عزیز به آن اذعان دارند، اما در بحث پرداخت مبالغ کادر فنی انشاالله فردا کادر ما هم دریافتی احتمالا سی تا چهل درصدی خواهند داشت که من از صبوری و دلسوزی آنها تشکر می کنم چرا که پیشنهاد آنان بوده تا ابتدا بازیکنان و بعد خودشان حقوق دریافت نمایند.

مدیرعامل اروند خاطر نشان کرد: اما در مورد اینکه گفته شده مشکلاتی در خصوص پرداخت از سوی منطقه آزاد و مدیریت آنها وجود دارد یا قصدی برای پرداخت نیست باید عرض کنم که این گفته زاده فکر فردی بی انضباط و مقرض که دوست دارد تیم را به حاشیه بکشاند که بنده و اعضاء کمیته انضباطی در جلسه کمیته یاد شده باشگاه با او در خور شخصیت و شأنش برخورد خواهیم کرد، بوده و جا دارد از مدیر عامل و هیئت مدیره محترم سازمان منطقه آزاد اروند و مدیر کل محترم ورزش آن جناب آقای مهندس ادیبی تشکر ویژه ای داشته باشم چرا که سعی و تلاش آنان رفع مشکلات و ابهامات حقوقی موجود بود ولی متاسفانه افراد به قول گفتن ندید بدید در فوتبال پرسه اداری را با خمره رنگ رزی اشتباه گرفته و امورات را طور دیگر جلو می دهند.

سامری درخصوص جذب بازیکن جدید نیز گفت: اگر کادر فنی تشخیص دهد بنده و هیئت مدیره محترم آمادگی جذب بازیکنان جدید را داریم ولی بازیکنان فعلی ما نیز آرزوی هر باشگاهی هستند و بنده با تمام وجود به آنان افتخار می کنم.

وی درخصوص اخراج و یا استعفای شهرام مهرپیما از این باشگاه نیز گفت: در مورد آقای مهرپیما هم باید بگویم بنده به کسی بی احترامی نمی کنم ولی باج هم نمی دهم اگر هم مشکلی باشد در چارچوب ضوابط و مقررات باشگاه و خانواده اروند عمل می کنیم.

مدیرعامل اروند در خاتمه عنوان کرد: در پایان باید عرض کنم که تمام عظم و اراده کادر فنی، بازیکنان، یار دوازدهم و مسؤلین شهرستان برای صعود به لیگ یک بوده و انشاالله در این فصل به حق محرومیت و زجرهای که مردم خرمشهر متحمل شده اند دل آنان را شاد و مسرور می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ar9jy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علوی: از زبان من به دروغ نوشتند که تیم ما دارد از هم می‌پاشد/ انتقام شکست دور رفت را از شاهین می‌گیریم
سرمربی اروند در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

علوی: تیم حریف خسته بود/ امیدوارم بازیکنانم مغرور نشوند
سرمربی اروند در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

توپ خانه خیبری‌ها در صدر، اروند در جایگاه دوم
نگاهی آماری به بهترین و بدترین خط حمله؛

استعفای مدیرعامل اروند هنوز تائید نشده است
روزنه‌های امید برای هواداران اروند؛