تاریخ انتشار: 1402/03/29 18:54
کد خبر: 4177

وینیسیوس از راه دور در دادگاه شهادت می‌دهد

وینیسیوس جونیور هفته آینده از طریق تماس تصویری در دادگاه توهین نژادپرستانه به خودش به عنوان قربانی شهادت می‌دهد.
وینیسیوس از راه دور در دادگاه شهادت می‌دهد

دو نفر از سه جوان 18 تا 21 ساله‌ای که به دلیل توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور بازداشت شدند، در دفاعیه خود که برای قاضی فرستاده شده، اعتراف کردند که به سمت این بازیکن رئال مادرید، ژست‌های نژادپرستانه گرفته‌اند اما زدن حرف توهین آمیز و نژادپرستانه را تکذیب کردند.

قرار است دفاعیه نفر سوم با تاخیر و روز یازدهم جولای به دادگاه داده شود. خبرگزاری افه اسپانیا به نقل از منابع آگاه نوشت این دو مرد جوان اعتراف کرده‌اند که در بازی والنسیا-رئال مادرید به سمت وینیسیوس حرکات نژادپرستانه نشان داده‌اند.

البته توضیحی داده نشده که چه حرکت نژادپرستانه‌ای انجام داده‌اند؛ اگرچه این افراد از روی فیلم بازی شناسایی و سپس بازداشت شدند. آن‌ها گفته‌اند به دنبال تحریک شدن هواداران والنسیا توسط وینیسیوس، بخش بزرگی از تماشاگران که در آن محدوده نشسته بودند، نسبت به او این واکنش را نشان داده‌اند.

1887880

یکی از این افراد در دفاعیه خود نوشته است هیچ حرکت توهین‌آمیز یا توهین شفاهی نسبت به بقیه بازیکنان رئال انجام نشده و این ثابت می‌کند که وینیسیوس آن‌ها را تحریک کرده است.

وکیل نفر سوم هم تاکید کرد: «این‌ها سه تا بچه هستند، عضو هیچ گروه افراطی نیستند، آدم‌های عادی هستند و این مسئله هیچ ربطی به جرم نفرت‌پراکنی ندارد... آن‌چه این سه پسربچه به آن متهم شده‌اند، می‌تواند جرم خیلی از تماشاچیان دیگر باشد.»

قرار است دادگاه سه‌شنبه آینده از طریق تماس تصویری شهادت وینیسیوس جونیور را بشنود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2away3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره بارسلونا ال‌کلاسیکو بعدی را هم از دست داد