تاریخ انتشار: 1402/03/25 23:42
کد خبر: 4377

امیلیانو مارتینز: هرگز نمی‌خواهیم مسی خداحافظی کند

امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین، می‌گوید همبازیانش تمایلی ندارند تا لیونل مسی آن‌ها را ترک کند.
امیلیانو مارتینز: هرگز نمی‌خواهیم مسی خداحافظی کند

امیلیانو "دیبو" مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین، پس از پیروزی 2-0 در دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین، اطمینان داد که "تیم ملی به رشد خود ادامه می‌دهد."

او درباره بازی امشب گفت:"آنها مانند قطر کار را برای ما سخت کردند، هوا بسیار گرم بود و زمین شرایط خوبی نداشت اما می دانستیم که چگونه بازی کنیم. تیم به رشد خود ادامه می دهد، بازیکنان جدید وجود دارند و باعث خوشحالی است که پسرها می توانند برای اولین بار بازی کنند. (الخاندرو) گارناچو پسر بسیار متواضعی است، او با میل زیادی به بازی آمد. او یک ستاره کوچک است و امیدوارم بتوانیم به او کمک کنیم."

این دروازه بان درباره استقبال از تیم ملی آرژانتین در این بازی گفت:"ما احساس کردیم در خانه خود هستیم، مردم چین ما را دوست دارند و ما احساس راحتی می کنیم. ما اهداف بزرگی داشتیم، قهرمان همه چیز شدیم و سخت ترین کار در فوتبال ماندن در اوج است. ذهنیت این تیم برنده شدن است، هیچکس نمی خواهد ببازد و بازی با این تیم لذت بخش است."

او در پایان درباره صحبت‌های مسی که اخیرا اعلام کرد احتمالا در جام جهانی 2026 بازی نخواهد کرد، گفت:‌"این یک تصمیم شخصی است. چه چیز دیگری می توانیم به او بگوییم... ما همیشه از او سپاسگزار خواهیم بود. به دلیل نحوه بازی او، ما هرگز نمی‌خواهیم که تیم را ترک کند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awol3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تردید مسی برای هدایت آرژانتین در جام جهانی آینده

ادعای احترام به مسی به وسعت یک ملت / آرژانتین به لیونل تعظیم کرد!
مسی: همیشه رویای این جشن قهرمانی را می‌دیدیم