تاریخ انتشار: 1396/01/27 22:59
کد خبر: 216605

تاج: اگر پرونده ها در فیفا بسته نشود،جذب بازیکن خارجی عقلایی نیست

رییس فدراسیون فوتبال گفت:تمام بازی های هفته بیست و هشتم پنجشنبه است ولی به دلیل اینکه پرسپولیس و پدیده حساسیتی نداشت و پرسپولیس باید سفر خارجی انجام می داد، این مسابقه به روز چهارشنبه آمد.
تاج: اگر پرونده ها در فیفا بسته نشود،جذب بازیکن خارجی عقلایی نیست

مهدی تاج در مصاحبه تلفنی با برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو درباره شرایط جذب بازیکن خارجی پرسپولیس و استقلال ابراز کرد: ما با این باشگاه ها بیش از دو، سه ساعت جلسه داشتیم ولی موضوع چیز دیگری بود اما بحث بازیکن خارجی مستلزم این است پرونده‌های باز شده در فیفا را ببندیم چراکه باشگاه ها را تهدید می کند و موضوع استقلال و پرسپولیس تنها نیست.

وی افزود: خوشبختانه پرسپولیس، استقلال و تراکتور به طور جدی وارد این ماجرا شدند و تلاش می کنند. تمام این پرونده ها را دسته بندی کردیم چون سازمان موثر باشگاه ها هستند و باشگها ها نیز طبقه بندی نشده است. اگر این موضوعات حل نشود جذب بازیکن خارجی عقلایی نیست. البته خوشبختانه الان چیزی به نام کسر امتیاز فعلا باشگاه ها را تهدید نمی کند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اخباری که من دارم پرسپولیس وارد این ماجراها شده و وارد برنامه ها شده است. استقلال وضع بهتری از بازیکنان خارجی دارد و تراکتورسازی هم همینطور است.بقیه باشگاه ها هم هستند ولی مثل این سه باشگاه نیست.

وی ادامه داد: کار را با خود باشگاه ها شروع کردیم و دنبال این موضوع هستیم تا واقعیت را در فیفا روشن تر کنیم.

تاج در پایان درباره هفته 28 لیگ برتر گفت: تمام بازی های هفته بیست و هشتم پنجشنبه است ولی به دلیل اینکه پرسپولیس و پدیده حساسیتی نداشت و پرسپولیس باید سفر خارجی انجام می داد، این مسابقه به روز چهارشنبه آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2az5yv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حکم جدید فیفا علیه تیم‌های استقلال و پرسپولیس!