تاریخ انتشار: 1396/07/15 12:15
کد خبر: 179436

هیچ وقت به خاطر مسائل مالى اصول اخلاقى را زیر پا نگذاشته و نمیگذارم / همه میدانند که تیم بسکتبال دانشگاه آزاد قرارداد توپول با کسى نمى بندد؟!

لطفی به شایعات روزهای گذشته پاسخ داد.
هیچ وقت به خاطر مسائل مالى اصول اخلاقى را زیر پا نگذاشته و نمیگذارم / همه میدانند که تیم بسکتبال دانشگاه آزاد قرارداد توپول با کسى نمى بندد؟!

رضا لطفی که درابتدا فصل با تیم بسکتبال شهرداری تبریز قرار داد بسته بود،بعد از توافق دوطرف از این تیم جدا شد و به تیم بسکتبال دانشگاه آزاد پیوست.طی روزهای گذشته در رابطه با جدایی لطفی شایعاتی بوجودآمده است.

که لطفى بار دیگر درباره فسخ قراردادش با شهردارى تبریز گفت: قبلا هم بیان کردم من به دلیل اینکه به خاطر مسائل خانوادگى ماندن در تبریز برایم مشکل بود از مسئولین باشگاه شهردارى تقاضا کردم بنده را درک کرده و اجازه دهند من به تیم دانشگاه تهران بپیوندم ، ایشان هم لطف کرده و با درخواست من موافقت کردند.  خبر دارم بعد از قرارداد من با دانشگاه از طرف سایر تیمهاى حاضر در لیگ به یکى دو تن از بازیکن هاى تبریز پیشنهادهایى شده بوده که نام بردن تیم و بازیکن در اینجا جائز نیست ، فکر میکنم آقاى حاتمى بیشتر به خاطر این پیشنهاد ها گله مند بودند چراکه عنوان کرده اند بنده صادقانه مشکلاتم را در میان گذاشتم.

اجازه دهیم این مسئله بیشتر از این عنوان و بزرگنمایى نشود.یکبار دیگر از تیم بسکتبال شهردارى تبریز عذرخواهى میکنم و امیدوارم در لیگ به نتایجى که میخواهند دست پیدا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6g66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهمترین نقل وانتقال بسکتبال ایران/جدایی پسر از پدر