تاریخ انتشار: 1395/09/18 12:15
کد خبر: 244384

محمود امیری:تیم فوتبال فولاد یزد علیرغم مشکلات در لیگ آزادگان ماندگار است

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد گفت: علیرغم وجود مشکلات، این تیم در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور ماندگار خواهد شد.
محمود امیری:تیم فوتبال فولاد یزد علیرغم مشکلات در لیگ آزادگان ماندگار است

به گزارش فرتاک ورزشی، محمود امیری افزود: از ابتدای فعالیت خود در تیم فوتبال فولاد یزد به مردم و هواداران قول دادم در لیگ آزادگان بمانیم و بدون شک این امر در این فصل محقق می شود. 

وی ادامه داد: برای تقویت تیم فولاد یزد در ادامه مسابقات برای نیم فصل دوم نفراتی را برحسب نیاز جذب می کنیم و با قدرت برای ارتقاء در جدول لیگ وظایف خود را انجام می دهیم. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد اظهار داشت: از مسئولان انتظار می رود مسائل و نیازهای فولاد یزد را برای ادامه رقابت ها و حضوری جدی و آبرومند بیش از گذشته فراهم کنند. 

امیری گفت: همراهی و حمایت ها نقش مهمی در تقویت فولاد یزد و ماندگاری و حضور جدی آن در لیگ امسال لیگ آزادگان بسیار موثر و نقش آفرین است. 

همچنین سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بازیکنان تیم ما امروز در برابر تیم فولاد یزد بازی خوبی را در طول این مسابقه در برابر حریف به نمایش گذاشتند. 

غلام پیروانی افزود: تیم فجر شهید سپاسی که با نام شهید مزین است مشکل اقتصادی دارد و باید مسئولان امر در استان فارس نسبت به بررسی و اختصاص اعتبار مورد نیاز اقدام کنند. 

وی تصریح کرد: فجر شهید سپاسی شیراز یک تیم ریشه دار در فوتبال کشور است و دارای سوابق روشنی است و بدون شک در لیگ امسال هفته به هفته در جدول ارتقاء خواهد یافت. 

از هفته شانزدهم لیگ آزادگان تیم فوتبال فولاد یزد دو صفر از فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه شهید نصیری یزد شکست خورد.     

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lakzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود امیری: تمام مسئولین استان در قبال تیم فولاد یزد مسئول هستند