تاریخ انتشار: 1396/06/14 14:10
کد خبر: 184836

گادوین منشا: کیک مالی بچه ها را جبران می کنم/ جای ملی پوشان در جشن تولدم خالی بود

گادوین منشا: کیک مالی بچه ها را جبران می کنم/ جای ملی پوشان در جشن تولدم خالی بود

برای نوشتن درباره عملکرد منشا در پرسپولیس شاید کمی زود باشد، اما این بازیکن در همین مدت کمی که از حضورش در پرسپولیس گذشته به بازیکن محبوبی بین هواداران این تیم تبدیل شده و بعد از گلزنی به الاهلی نشان داده که می‌تواند بازیکن مهم و تاثیرگذاری برای برانکو باشد. منشا روز یکشنبه تولد 28سالگی خود را در کنار بازیکنان پرسپولیس جشن گرفت. او بعد از این جشن با روحیه‌ای خوب و سرحال به سوالات همشهری پاسخ داد.

 

کم‌کم داری به 30سالگی نزدیک می‌شوی. رسیدن به این سن چه حس و حالی دارد؟

واقعا حس جالبی است. وقتی به 30سالگی نزدیک می‌شوی فکر می‌کنی باید از فرصت‌هایت برای کسب موفقیت‌های ورزشی بیشتر و بهتر استفاده کنی. من هم البته تلاشم را می‌کنم تا بهترین اتفاقات را برای خودم رقم بزنم و افسوس گذشته را نخورم.

 

گویا جشن تولد هیجان‌انگیزی هم داشتی. می‌گویند حسین ماهینی کیک را بد جوری به صورتت کوبیده بود!

بله، بچه‌ها خیلی به من لطف داشتند. حسین هم که کاپیتان تیم و بزرگ‌تر ماست. او ضرب دست خوبی هم دارد (با خنده) همان‌طور که اوت‌دستی‌ها را محکم پرتاب می‌کند کیک را هم طوری به صورتم کوبید که پاک کردنش یک ساعتی طول کشید! سعی می‌کنم در جشن‌تولد بچه‌ها این لطف‌شان را جبران کنم.

 

با اینکه هنوز در پرسپولیس فیکس نشدی اما خیلی زود بین هواداران این تیم محبوب شدی.

بله، اینجا واقعا فضای بسیار خوبی برقرار است. از اینکه در پرسپولیس بازی می‌کنم خیلی خوشحالم. هواداران پرسپولیس بهترین هواداران دنیا هستند و خیلی خوشحالم که توانستم با گلزنی در بازی با الاهلی رضایت آنها را جلب کنم.

 

حالا همه منتظر درخشش تو در بازی برگشت برابر الاهلی هستند. چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنی؟

مطمئنا در بازی برگشت روز ما خواهد بود و به بهترین شکل در مقابل این تیم بازی خواهیم کرد. امیدوارم تلاش‌هایی که برای پیروزی در این بازی انجام داده‌ایم نتیجه بدهد و تیم پیروز شود و به مرحله بعد صعود کند. در بازی رفت کمی بدشانسی آوردیم و شروع بدی داشتیم اما قطعا در بازی برگشت جبران می‌کنیم.

 

در بازی برگشت هم گل می‌زنی؟

من مثل همیشه تلاشم را برای گلزنی در این بازی انجام می‌دهم اما در درجه اول موفقیت کل تیم و صعود به مرحله بعدی مهم است، حتی اگر من هم گل نزنم. اما اگر بتوانم با زدن گل صعود، پرسپولیسی‌ها را شاد کنم اتفاق بسیار شیرینی خواهد بود.

 

برای دیدار برابر گسترش باید به تبریز بروی. جایی که اولین گل خودت را برای پرسپولیس زدی.

هنوز مشخص نیست که چه کسی در ترکیب است اما من اگر در ترکیب باشم تلاش می‌کنم دوباره گلزنی کنم و این بار روند گلزنی خودم را ادامه دهم.

 

اما ملی‌پوشان پرسپولیس در اردوی تیم ملی هستند و قرار است در بازی با گسترش هم استراحت کنند. پس در غیاب طارمی حتما در ترکیب اصلی خواهی بود.

من در هر حالتی تلاشم را برای جلب رضایت مربی و کمک به پرسپولیس انجام می‌دهم. ملی‌پوش‌ها هم جایشان خالی است و امیدوارم زودتر به جمع ما برگردند. جای طارمی و بقیه هم در جشن تولدم خالی بود و هم در بازی با گسترش فولاد.

در تمرینات، برانکو خیلی از تو راضی است.

برانکو مربی بسیار بزرگی است و کار کردن با او فوق‌العاده است. خیلی خوشحالم این فرصت را پیدا کردم که کنار برانکو کار کنم. البته ما تیم بسیار خوبی داریم و همه بازیکنان به نوعی ستاره هستند. این به ما کمک می‌کند که بتوانیم نتایج خوبی هم بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ln8v6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گادوین منشا: فرقی نمی کند من گل بزنم یا طارمی/ به قهرمانی در آسیا فکر نمیکنیم