تاریخ انتشار: 1397/02/06 17:36
اختصاصی|
کد خبر: 150384

لیگ یک| عملکرد میثم کریمی در ترکیب نساجی؛ کمترین حضور، بیشترین تاثیرگذاری!

نساجی در سه بازی قبلی خود در لیگ یک، هیچ گلی دریافت نکرد.
لیگ یک| عملکرد میثم کریمی در ترکیب نساجی؛ کمترین حضور، بیشترین تاثیرگذاری!

 تیم فوتبال نساجی مازندران که یکی از شانس‌های صعود به شمار می‌رود، تحت هدایت جواد نکونام هنوز باختی را تجربه نکرده است و از 8 دیداری که نکونام روی نیمکت نساجی نشسته است، 20 امتیاز کسب کرده و با تنها دو گل خورده، در تلاش برای ثبت آماری رویایی به سر می‌برند. نکونام که در اروپا و تیم ملی هافبک دفاعی بود، هافبک‌های دفاعی تیم خود را نیز عین خود جنگنده ساخته است.

براساس داده‌های سایت فرتاک ورزشی؛ میثم کریمی هافبک دفاعی نساجی در سه بازی آخر نساجی در لیگ یک، 185 دقیقه به میدان رفت یعنی کمتر از مهرداد عبدی و سهیل رحمانی اما با این حال، بیشترین تاثیرگذاری را در ترکیب تیمش داشته است. آمار وی در کارهای دفاعی فوق‌العاده بوده و در این مدت زمان اندک، 28 دفع توپ و 11 توپ گیری از حریفان داشته است. گرچه میثم کریمی یک هافبک دفاعی قدرتمند است، اما در حمله نیز عملکردش مثبت بوده. وی موفق شده در مدت زمان 185 دقیقه، 3 شوت به سمت دروازه حریفان نساجی روانه کند و 4 پاس کلیدی نیز به مهاجمان تیمش بدهد.

هافبک دفاعی خوزستانی قائمشهری‌ها، رفته رفته به روزهای اوجش بازمی‌گردد. قطعا نقش جواد نکونام در این شکوفایی بی‌تاثیر نبوده است و با این عملکرد مثبت، باید دید کریمی در بازی هفته آینده مقابل راه‌آهن نیز فیکس خواهد بود یا خیر!

آنالیز: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpvw7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوج هافبک دفاعی نساجی مقابل بادران کیست؟!
اختصاصی| در نبود میثم کریمی؛

میثم کریمی برگ برنده نساجی در میانه میدان
اختصاصی| هافبکی که در میانه میدان آقایی می کند؛