تاریخ انتشار: 1396/02/28 12:15
کد خبر: 210084

در روزهاى آینده چند بازیکن دیگر جذب می‌کنیم/ براى شنیدن "آبادان برزیلته" لحظه‌شمارى می‌کنم!

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان اعلام کرد این باشگاه محبوب جنوبی به کار خود در نقل و انتقالات ادامه می‌دهد.
در روزهاى آینده چند بازیکن دیگر جذب می‌کنیم/ براى شنیدن "آبادان برزیلته" لحظه‌شمارى می‌کنم!

بعد از پیوستن بازیکنانی چون مرتضی اسدی، کرار جاسم و فرید کریمی به جمع نفتی‌ها، فراز کمالوند اعلام کرد در روزهای آینده بازهم چند خرید خواهند داشت.

 

کمالوند گفت: تاکنون که تنها یک هفته از حضور من در کنار تیم می‌گذرد با کار شبانه روزى و جلسات پیاپى سه بازیکن با کیفیت و تاثیر گذار به مجموعه باشگاه اضافه شدند و این در حالى است که همیشه مشکل اساسى تیم تاخیر در شناخت مربى و جذب بازیکن بوده که مدیریت خوب و زحمتکش باشگاه با تلاش فراوان سعى در برطرف کردن ان داشته است. مهمترین ویژگى این سه بازیکن شناخت و درک متقابل با کادر فنى است که به واسطه همکارى قبلى کار را براى هماهنگى سریعتر آسان می‌کند، انشاالله در روزهاى آینده با جذب چند بازیکن جدید و حفظ نفرات خوب فصل گذشته قدم دیگرى براى سربلندى تیم شهر عزیزمان "آبادان" برمی‌داریم.

 

او در ادامه درباره حمایت هواداران آبادانی اظهار داشت: از همه شما که با پیام هاى صمیمانه خود بنده را در کوتاه ترین زمان ممکن با بیشترین "محبت" ممکن روبرو ساخته اید کمال تشکر را دارم و براى شنیدن فریاد "آبادان برزیلته " لحظه شمارى می‌کنم. براى ساختن تیم نفت دلخواه شما بیش از پیش روى حمایتتان "حساب" می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxra6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم سپاهان به صنعت نفت آبادان پیوست