تاریخ انتشار: 1398/11/12 22:21
بادران- آرمان گهر؛
کد خبر: 72539

کاظمی- شهبا؛ جدال دیدنی از حضور در جمع مدعیان تا فرار از منطقه خطر

تیم های بادران تهران و آرمان گهر سیرجان فردایکشنبه سیزدهم بهمن ماه در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف هم خواهند رفت.
کاظمی- شهبا؛ جدال دیدنی از حضور در جمع مدعیان تا فرار از منطقه خطر

دیدار تیم های بادران تهران و آرمان گهر سیرجان از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا یکشنبه 13 بهمن ماه در تهران به میزبانی شاگردان فرهادکاظمی در ورزشگاه غدیر تهران راس ساعت 14 برگزار خواهد شد.

بادرانی ها در حالی پا به این بازی می گذارند که در هفته گذشته و دیدار مقابل علم و ادب تبریز به علت نامساعد بودن زمین، این مسابقه را انجام ندادند تا این تیم با کسب 29 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم ها در رده هشتم جدول قرار بگیرد.

بدون تردید شاگردان کاظمی در این بازی تنها به فکر پیروزی و کسب سه امتیاز خواهند بود چرا که تحت هیچ شرایطی دوست ندارند فاصله خود را با تیم های صدرنشین بیشتر از این کنند و این بازی می تواند نقطه استارت دوباره آنها به سوی رسیدن به جمع دیگر مدعیان باشد.

 البته ناگفته پیداست که دیدار این تیم و علم و ادب تبریز به احتمال فراوان به دلیل کوتاهی تیم رقیب در آماده نمودن زمین، به سود بادرانی ها رای آن صادر خواهد شد و این تیم به امتیاز 32 خواهد رسید و در صورت پیروزی احتمالی برابر آرمان گهر سیرجان، آنها می توانند 35 امتیازی شده و اندکی خود را به صدر جدول نزدیک تر نمایند.

اما در آن سوی میدان تیم آرمان گهر سیرجان حکایت متفاوتی دارد و آنها با 21 بازی انجام شده دارای 24 امتیاز بوده و در رده دوازدهم جدول ایستاده اند و این بازی نیز برای آنها بسیار حیاتی می باشد چرا که شکست در برابر بادران و پیروزی احتمالی تیم های قعرنشین، شرایط را برای قاسم شهبا و شاگردانش بسیار سخت خواهد کرد و آنها به منطقه خطر یک گام دیگر نزدیک می شوند.

 شهبا و شاگردانش در این فصل فراز و نشیب های بسیاری داشته اند و در خطوط مختلف دارای نقاط  ضعف و قوت شدیدی می باشند به طوری که آنها در خط حمله نسبت به جایگاهی که دارند با 24 گل زده پنجمین تیم رقابت های لیگ یک می باشند که می تواند برای این باشگاه ارزشمند باشد اما در مقابل با 28 گل خورده پنجمین تیمی هستند که بیشترین گل را دریافت کرده اند و این یعنی این که در این نقطه از زمین از ضعف های بسیاری رنج می برند.

آرمان گهر سیرجان در بازی هفته بیست و یکم توانست با نتیجه 3بر0 داماش گیلان را پشت سر بگذارد تا با دل گرمی بیشتری به این بازی پا بگذارد ولی باید دید و به انتظار نشست که این تیم می تواند با دست پر به سیرجان برگردد یا این که اسیر تجربه های کاظمی وبادرانی ها خواهند شد و دست خالی تهران را باید ترک کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o77wd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران- رایکا بابل؛ تساوی در وقت های اضافه/ فاصله فرهاد از جمع مدعیان بیشتر شد